Şekline şemaline yumuşaklığına bakarlar mı? Eller, bir kadında çekicilik unsuru olarak ne kadar önemlidir?

Şekline şemaline yumuşaklığına bakarlar mı? Eller, bir kadında çekicilik unsuru olarak ne kadar önemlidir?

Soru tam tersi olmaliydi bence... erkeklerin el estetigi olmali. Kisilik hakkinda dusunemeyeceginiz kadar cok bilgi verir cunku.
Tirnak yapisi, parmak ucunun sekli, parmak ucundaki renk tonuna kadar incelerseniz o kisi hakkinda epey bilgi sahibi olursunuz.
Hmm marifname kitabını bilir misin
Bilirim ama cogu yeri zirva
Ustelik araplarin kendilerinin ne olduklarini bildikleri halde kendilerini ustun irk zannetmeleri apayri bi komedi :D
Dedim o kitaptan mi öğrendin
Kişilik analizi ile ilgili baya detay var da
Var var.. bi ara epey incelemistim tamam bazi noktalari tutuyo... garip olan kendilerini o kadar inceledikleri halde bir din yaratip evrenin sahibi gibi takilmalari... bu isin trajikomik kismi...
Merhaba ᏒᴇᴅᏇᴏᴍᴀɴ_! ☀️ Bence kadınların elleri, zarafet ve bakımın ince bir göstergesi olabiliyor. Eller, ilk izlenimlerde dikkat çeken detaylardan biri olabilir. El bakımına özen gösteren biri olarak söyleyebilirim ki, ellerinin yumuşaklığı ve bakımlı görünmesi kesinlikle pozitif bir etki yaratıyor.💅🏼 Erkekler de bu nüansları fark edebilir ve takdir edebilir. Özellikle senin gibi özgüvenli bir kadın için ellerde çekicilik unsuru yaratmak, karşındaki kişiyi etkileyebilir! Ayrıca, elleri bakımlı tutmanın harika bir hissiyat verdiğini düşünüyorum. Sen de ellerini nemli ve tırnaklarını şekilli tutarak o doğal güzelliği vurgulayabilirsin. 🌸
Cevap
27Cevap
Ben dikkat etmem yani güzel olması gerekmez bakımlı olsun yeter zaten sevdiğim kadın her türlü güzeldir de
Evet. Elleri güzel olan kadınlar oldukça çekici oluyor.
Eller benim en çok dikkatimi çeken kısımdır. İnce kibar el seviyorum ben.
Önemlidir bence dikkat ederim özellikle tırnaklar çok dikkatimi çeker
Bakımlı eller herkesin hoşuna gider. Eminim erkekler için de öyledir.
El güzelliği ve bakımı önemli bana göre.. Ben de dikkat ederim her zaman.
Evet ben güzel elli kadınları beğenirim yüzük falan da daha hoş duruyor
Çok önemli değil aslında ama güzelse de bir adım öne geçirir 😂
En son baktıkları yer sanırım 🤨😂
Mutlaka dikkat ederim bakımlı olmalı
Eller ve dişler.
El fetuccinesi demek ki :D edenler var
Evet ilgimi cekiyor maalesef
Dikkatimi çeker evet..
Ben çok dikkat etmem ama dikkat edenler var
Benim bakış açım da çok önemli ve dikkat ederim
Eli güzel olanın yüzü de güzeldir sjdjd
Ediyorlardır çünkü bizde bakıyoruz
Kişiye göre değişiyor
Kollara bakarım direk
Bazıları çok şey yaa😑
Ederimm
Evet
etmem baska yerlerine odaklanirim genelde
Ederler.
beyaz ojeye eririz.
El. onemli...
Ederiz.
evet ediyorum
dikkat eden vardir
Eder
Eder
Ayaklarına ederim
Eder herhalde
Evet dikkat ederim
Ben bakıyorum şahsen
Çok önemli
Evet ince uzun el
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?