
Yaaa ben buna bayıldım❤️ İçerisinde Makyajdan cilt bakımına kadar 24 farklı ürünü bünyesinde barındıran tam boy ve minyatür boylarda Güzellik Advent takvimi 4800 lira civarıymış ne diyosunuz yaa almaya değer mi acaip beğendim ben bunu

Yaaa ben buna bayıldım❤️ İçerisinde Makyajdan cilt bakımına kadar 24 farklı ürünü bünyesinde barındıran tam boy ve minyatür boylarda Güzellik Advent takvimi 4800 lira civarıymış ne diyosunuz yaa almaya değer mi acaip beğendim ben bunu
Yaa ben advent calendarlara bayılıyorum. Ama yurt dışında daha fazla var daha fazla marka daha fazlasını çıkarıyor. Genelde sephora nın advent calendarları çok iyi oluyor. Ve Türkiyede olmayan birsürü advent calendar var. ☺ Ama essence gibi ucuz bir markanın bir advent calendarı bile normalde 40-50 tl olması gereken bir kutu mac hadi 70 diyelim 2500 tl olunca insanın alası gelmiyor. Onun yerine bilinçli ve görerek alışveriş yapmak daha mantıklı. Advent calendarlar gereksiz pahalı bana göre. Onun yerine tam boy olan ve istediğim birkaç ürünü alırım daha iyi.
"Max 70"
Evet advent calenderlar bana görede gereksiz pahalı. Dediğin gibi genelde yurt dışında daha fazla var. Bende kiko'nun bu yılbaşı paketini çok beğendim içeriğini özellikle. Ama yurt dışında varmış işte buradan nasıl sipariş ediliyor bilemiyorum ama öyle işte:) tek tek almak dediğin gibi daha iyi yaa ama böyle kutu falan yapmışlar ya o da beni çok cezbediyor açıkçası
bu satista mi tr'de? kiko'nun sitesinde gorunmuyor, gecen magazaya gitmistim orada da yoktu. lancome'dan baktim aslinda ayri ayri almaya gore cok avantajli geldi ama hediye alınması gerekiyo bence bunun 🥲 ben alirsam hevesi cikmaz 😁
Ya bende bulamıyorum işte alanlar nerden aldı ben anlamadım.
Ah keşke yaaa hediye alınsa da işte erkeklerden bekle ki alsınlar bu kadar düşünceli olanına denk gelemedik
Pufff
advent calendar sürekli benimde karşıma çıkıyor pazarlama hilesi de olsa çok tatlı bi şey. İçindeki ürünleri incelemek lazım, kullanılacak ürünlerse değer bence.
Bence de, ben de içeriğe bakıyorum. İçindeki ürünlerin kullanışlı olması önemli. Kiko'nun bu setinin içeriği çok hoşuma gitmişti ama sanırım Türkiye'de yokmuş
hadi ya bende başka markaların setlerine baktım açıkcası 2 ürün güzelse diğerleri gereksizdi. Kiko'ya tam bakacaktım olsaydı keşke burada da
Keşke ya 😕
Bu makyaj malzemeleri kutunun etrafında tavaf edince kullanıma hazır mı oluyor nasıl bir tasarımdır. Bunu tasarlayan tasarımcının ismi Ebucehil olabilir mi acaba merak ettim 😂😂😂
Cevap
7Cevap
24 ürün için o fiyat gayet uygun kuzu. Üstelik iyi ürünler...
Hehh dimii bence de
Evet kesinlikle
Düşünmüyorum.
KIKO'nun ürünlerine bayılıyorum. Hem kaliteli hem de inanılmaz güzel. Alabilirim.
Dimi benimde cildime iyi geliyor göz kalemleri falanda yakmıyor hiç. Alalım ya çoğu kişi beğenmemiş ama :)
Bence dee :)
Kutuyu kâbe'ye benzetip seni taşlayabilirler, dikkat et. :D
Yaa 😅
Kutu kabeye benziyor, makyaj yaparak şeytanlıklarınızı gizleyemezsiniz mesajı veriyor olabilir mi 😄
😀 ahaha ay bu çok iyiydi ya
Övgülerinle şeytanlığını gizleme çabası bu da yemedim😂
Kiko ise alınır...
Kutusunu Kabe sandım lan bi an🤣🤣
Kikonun rujları güzel diğer ürünlerini kullanmadım. Bence değer , içim gitti buna 🤤🤩
Ben klasik makyaj malzemelerinden devam ederim.. Bu ürünleri alsam bile kullanmam çünkü.
Kutunun kabe şeklinde olması bir benim mi dikkatimi çekti acaba?
Hiç öyle özel tasarım koleksiyon alayım meraklarım yoktur.
Yok yok herkes farketti bende yorumlarda görünce farkettim açıkçası.
Ben tek tek alıyorum ama buda güzelmiş💎
Kabe görselini makyaj seti mi yapmışlar sende bayıldın yani
Bulursan al 😅
Of ya bulamadım zaten sorma
Görürsem haber ederim.
Teşekkür ederim canımcım. Kabeye benzetmisler yorumlarda baksana valla bende bidaha baktım da cidden benziyor
Aa evet ben de diyorum neye benziyor. 🤨
Bence çok uygun renkleri de güzel duruyor
Dimi kutusu için bile alınır yaa. Bide benim cildime kiko ürünleri iyi geliyor çok beğendim bakalım nasip
Evet ben de istiyorum. Biri doğum günüme alsın 😬
Fena değil ama değmez bence
Evet :D
Hangi ürünler sizi cezbediyor peki 😀
Kabe mi bu yanlis mi anladim :d
Yok kardeş doğru anladın sanırım bende sonradan farkettim epey benziyor
kabe gibi :d hicbi estetigi yok bence
İçeriği güzel ama ya
Ben almazdim :ddd beyenmedim kimse de dememis mi bu ne y... gibi olmus falan... uretip piyasaya surmusler🥴
Hedef kitlesi muslumanlar mi acaba... bu tasarim baya garip cunku
Avrupada malum her yeri istila ettiler belki ondandir
Valla bilemiyorum inanki bende siz deyince fark ettim
Ben artik her seyde farkli bi anlam ariyom cunku dunyada cok garip seyler oluyo
Bacım dikkat et taşmalasınlar 😂
Erkekler için olanı var mı ki😁
maalesef sevgiline hediye alabilirsin ama
Yok ki be
Olsa alır mıydın doğru söyle
Hoşuna gidecek ilgisini çektiğini düşündüğüm bir şeyse evet
düşünmüyorum
Saçma boş masraf
Güzel ama kiko sevmem
Bedava
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?