neyse her seyi bos verelim kizlar. cok sukur belimiz guzel 😌
(gorsel bana ait degil)
(gorsel bana ait degil)


Böyle bir belse değildir ama fiziki güzellik için avantajdır genel güzellik için yüz yüzde 70 oranla güzelliği etkiler ama çirkin birinin güzel fiziği olsa bile çirkin oluyor yani o kadar takmayın bence buna hepsi yüzle alakalı obez değilsen yüzün güzelse güzelsin çirkinse çirkinsin
Görsel bayağı fotoshop a uğramış, oldukça yapay gözüküyor ve işlem yaparken zerre orantı gözetilmemiş. Soruya gelince, ince bel elbette avantaj, ama görseli tenzih ediyorum 😂
evet sanki biraz oynanmis ya ben de koyduktan sonra fark ettim asiri ince oldugunu 😂
Yani 😂
Estetik durması açısından avantaj gibi görülebilir. Ama ahlakı kötü ise görüntü altın kaplama olsa ne fayda. Hem fiziki hem de kalbi iyi olmalı kişinin.
Cevap
64Cevap
avantajdır evet
İnce bel iki cinsiyet için de estetik bir görünüş için avantajdır
kesinliklee
Skskdjdsk dipnot ( görsel bana ait değil)
Abazalar gidin burdan kudurmayın demiş.
Queen yaa 👑👑👑
peki buna ragmen cok seksisin yazanlarin zeka? tesekkur ederim bu arada ahshahshhs
>>>> (gorsel bana ait degil) <<< olmaz ben yine diyeceğim pijama çok yakışmış :)))))
bana ait degilse nasil bana cok yakismis diyosun ahshhahsha
Fotoğraftaki şahıs gerçekteki gibi değil.. belden altı düz duruyor belden üstü yan doğal olarak aşırı ince belli bi görüntü oluşmuş..
dogruduur ben yazinca bu cikti direkt aldim o yuzdenn
İnce bel kadını çok dişil gösteriyor. Yani tam tutup kendine çekmeye uygun 🙄
Bu bel çok ince ve vücudu orantısız bu kişinin. Böyle istemezdim.
bence de askk herkes oyle demiis
Ahahah aynen shop faciası gibi duruyor😝🤣🤣
dimi ya var bi shop
Var bencede 🤣
😄💖
💕💕☀️🌸
Eğri oturup doğru konuşmak lazım evet baya avantaj
sen dogru konusmazsin yeme bizi ashhahshs
yamuk konusursun ahshahaha
yo yamuk daha hos ama sekizgen de olabilir ahahhas
bana fark etmez ahahahhsha
ben yilan mi dedim sana simdi
e bayil feriha
Şopsuzlar evet. Gorsel alinti yazarkenki caresizligin bitirdi beni xnxjj 🖤
e mecbur ahshha
Aldıklarımı tadilat yaptırmaktan ciğerim solmuş neresi avantaj
benim de oyle ama mutluyum ahshahaha
Daha düz vücut hattı daha çekici bana göre. Skinny bir vücut hattı yani.
cok degisik zevklerin var sanki he ahshhahs
olsun o da bi zevk ahshahsh
İnce bel güzellik için bir +'dır. Ama vücut ile orantılı bir şekilde olursa. Bu arada detaydakinde oynanilmis.🤭 Ama terzi-tadilat için dezavantajdir.
Dişi kurdumda olmasını istediğim şey shsjsksksajajs
Şöyle yakın çekim incelerim o zaman shshss
Evet. İnce bir bel, kum saati vücut demek oluyor. Resmen bir sanat eseri.. Bende sanatı severim. 😂
Avantajdır, fotoğraftaki eğer şop değilde aşırı ince bu kadarına gerek yok. İdeal bir incelik 3 puan ekler görüntü için.
Bu şekil olunca görüntü çok kötü duruyor. Orantısız fizik her zaman kötüdür.
Yani tabi ki güzel gösteriyor ama aşırı orantısız olmaması kaydıyla
Büyük avantajdır. Seveni çok. Göbekli erkekler kendilerine bakmadan ince bel isterler :)))
Vücutla orantılı bir incelik hoş durur, seviyorum böylesini.
Bana göre çoğu zaman kombin yapmak ve çekici olabilmek için negatif yöndedir
Hahha kırarlar o incecik beli onun için bence çok avantajı yok
Evet ama fotoğraftaki gibiyse maalesef ki öyle olmuyor.
Bence avantaj ama tamamen değil sadece etken diyelim
Aşırı ince resimdeki gibi de bence itici duruyor orantılı bi incelik daha hoş fikrimce
Bu görsel gerçek olmayabilir ama ince bel evet caziptir
Hayır ben e itici duruyor ve orantısız. Evet diyen herkes ya abaza ya da herşeyi beğenen kişilerdir vesselam🙂
Tabiki ben bile karın çalışıyorum belim ve karnım şekilli olsun diye 😃
evet avantajdir +1
Büyük avantaj hem de. Ben seviyorum o görüntüyü.
Bel inceliğinin çook avantajı oluyor
Kimine göre ben o kadar sevmiyorum
şart değil ama birkaç adım öne atar
Benim tüm vücut orantılı. Bencede avantaj bu
Bence avantaj..
Evet bir avantaj yaratıyor
Avantaj ama yeterli değil.
Bence evet ama böyle fotoshop değil tabi😄
Genelde beyin kısmına bakarım..
Avantajdir gorseldeki güzel mesela
Kum saati güzeldir
Bu beli tutup sıksan ölcek gibi🤣
Gorseldeki kızın beli şaka mı ya
evet ama orantılı olmalı
Fotoğraftaki gibi en iyisi
Etli butlu ne sevmem
Avantajdır ama aşırıda önemli bir şey değildir
Elbette güzelliğe güzellik katar
Keske sokaktaki tüm kızlar böyle olsa
Bu belde çok ince sanki
Resimdeki kadar ince olursa dezavantaj olur
Böylr hatunu kaparlar
Evet avantaj
tek başına yeterli değil
kesinlikle şu estetik görüntüye bak
yani abartanlar değil, orantılı kafi
Ne gibi avantaj olacak
ince belll 🩷💅
😌💅🏻
Kırılırsın o ne ki öyle
Bu sensen harikasın 😉
gorsel bana ait degil yazmisim ya gokce
narcos bayilicam he yapma yeto ahshahshhas
Üffff çok seksisin ya
okuma yazmaya sahip misin
Sahibim
De noldu ya
ya de yaranılmıyo ha
resimdeki cok itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?