Erkeksi bir yüzüm var, çirkin hissediyorum. Utanmam normal mi?

Bıktım hayattan güzel olsaydım hayatım çok farklı olurdu yüzüm kemikli erkeksi gözlerim pörtlek cin bakışlı diyenler oluyor korku filminde kadınlar hibi gözüm var burnum erkek burnu çok çok büyük aşırı geniş kalın lakabım bu yüzden tabanca burunluydu çenem yamul sol çenem ince sağ çenem geniş felç gibi

Neden erkeksi yaratıldım

utanıyorum yüzümden

Erkeksi bir yüzüm var, çirkin hissediyorum. Utanmam normal mi?
Cevapla