Ben pijama kadınıyım sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez

Ben pijama kadınıyım sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez

Ben pazardan aldığım pijamalarımla mutluyum. İsteyenler dişil enerjim artsın diye dua ederek saten gecelikleriyle de yatabilir elbette sjdkdkd (yuh alice insanları bunkadar zorbalama)
Kürekle vur öyle acıtmazsın 😀😀😂
Gaza getirmeeee
😅😅😂
Gecelik severim
Kadın beee
😂😂 sen de kadının dibisin 💐💐🌹
😜😂 merci bebek
Teşekkür ederim ☺️
🧚🏼♀️🥰
Pijamadaki rahatlık hiç bir şeyde yok, bence.. insanın en keyifli en doğal hissettiği... kadınlara birde bir beden uzun sweetshirt kombinlediğinde yakışıyor
Biliyorsun bu işi 😀
tabi bir elinde kahvede olmazsa olmaz😅 o dizler bükülüp dumanı üstündeki olacak
😅😂
Şort ile kızıl saçlı kız..
Yakışır sana 😀
Kışa yığitlik olmaz. Kombın felan uğraşamayız boşve r
🧚🏼♀️☺️
Cevap
43Cevap
tişört ile genelde
Röpteşambır. Giyerim elime de viski mi alırım TV karşısına geçerim. Şömine de hazır yanar vaziyette.
Puro ve altın kolyede var mı abi 😂😎
Tütün ürünlerini sevmiyim. Altın kolye var hem de 5 i bir yerde. Yarım altın :D
Yengeden mi😂😂 zengınız
Ooo fasfakir :D
Ben pek anlamıyorum rahat ettiğim neyse onu giyer yatarım. Yazın şort kışın eşofman ama kış diye bir şey kalmayınca hep şort 😀
Soğuk yaa nasıl kış yok
Ben hiç üşümüyorum kutup ayısı da değilim 😀
Ben üşüyorum
Bir kat daha sarılsın söyle üşütmesin seni 😀
Kim sarılsın yahuu
Battaniye ne olacak başka romantik misin 😀
Romantıgım evet 🫠
O zaman üşürsün realist ol sarılacak şeyin battaniye olduğuna odaklan 😀
😂
Şu kombinin üstüne birde ev topuzu eklediğin zaman dünyanın en güzel kızları oluyorsunuz 🤣🤣
Bencede öyle oluyoruz
Boşa bence o kadar yapılan makyajlar giyilen kıyafetler falan 🤣🤣
pijama cok iyi icat yahu kim nerden akıl ettiyse akıllı insan 😀
Nurda yatsın 😂
amin dur bi fatiha okuyayim bide camasir makinasini bulan adam nurda yatsin cok romantik insan 😀
Jhjjjjj manyak yawww 😂😂
😀😀
🥰😘😘
Pijama ve gecelik farklı şeyler mi? Bir de sabahlık mı var yoksa?
Tabii farklı. Sabahlık apayrı. Şekil şükül şeyler işte 😂
Hangisi şekil şükül?
Hepsi ayrıntı veremıcem şuann 😀😂
E o zaman hepsi aynı mı
Kafam karıştı
Aynı değil farklı. Amannn boş ver 😂😀
Hepsiyle uyumak mümkün değil mi?
Mümkün 😃
İyi bari 😀 bir de röpdoşambır var onu biliyorum ve kendim de kullanıyorum özellikle kışın
Rutkay aziz gıbı geziyorum diyorsun 😎
Eh işte biraz Rutkay Aziz biraz Nuri Alço 😀😀
pijama kışın daha ideal gecelik daha çok fantezi içindir
Hımmm
yani.. onunda zamanı var :D
Nezamn mesela gün verebılıyor muyuz
:D özel günler vede sen ne zaman istersen :D
şu an baxer üstüne termal tayt, onunda üstüne kışlık pijama ve atlet üstüne kazak ve onunda üstüne pijamanın kapüşonu... Ama icap ediyorsa çıkarmak mesele değil yani sjsjskskkdhaja
Kışın pijama yazın saten gecelikler serin tutuyor.
İkisiyle de rahat ediyorum valla. Canım hangisini isterse onu giyip uyuyorum
Yalnız yaşıyorum. Direkt battaniye altına girerim üstümde bir şey varken rahat edemem ben.
Çizgili pijama atlet rahatlığı der susarım ⚡
Cinsel dürtüme bağlı. Libidom yüksekse gecelik, yorgunsam pijama. O anki keyfim bilir
https//media. tenor. com/HkaXK5-Rc3wAAAAM/gaffur-cakkidi. gif
😂😂😂
Yeni nesil üstündeki ile artık AVM de geziyor.
Tatlı renkler giymişsin sevdim.. boxer ile yatarım. Sabah kalkınca aynada kaslarımı görmek için 😂😂
Normalde evet pijama daha rahat ama bazen şıklık rahatlıktan önde geliyor.
Keosnlıkle oyle
Ne o kız öyle lahana gibi. Tabi evde kalırsın. Sen uyurken çorap ve yelek de giyiyorsun dur
Bide yün içlik var nuticim 😂😂
Offf fantezilerimi süsleyen kıyafet
Patik var birde kalpten gıtme sakın
Uuu uuuu Kurt adam oldum
😜😜
Akşam akşam deli kız ya
😘.
🥰🥰🥰
Ne bulursam onu giyiyorum 😂
Hkjjjj adam yaaa
Ricalar 🧚🏼♀️🙃
Pijamayla rahat ederim ayrı mesele ama gecelik giymek de güzel.
Gecelik yazın pijama kışın on numara tercih
Evli değilim bir şey değilim niye gecelikle uyuyaym ya mis gibi pijamamı çekip uyuyorum
Değişiyor o gaffur pijaması hayalim var 😂
😂😂
Nasılda gülüyor sanada alalım bu olmamış 😂
Olur sıcacıkda tutar tam kışlık
Ama bu arada dikkatimi çekti ellerin ne kadar küçük senin var la yok arası 😂
Yazın gecelik kışın pijama
Aynen bu işte
😅
Ben pijama seviyorum ya yani en güzeli öyle benim için 🙃
Pijama severim mümkünse ayıcıklı
Ayıcıklı da olur
Gecelık ne. Rahat olmak lazım yatarken
ben pijama sevmiyorum gecelik daha rahat bacaklarım rahat hareket ediyor üstelik bollasmiyor ve tek parca
Gecelik ile rahat ediyorum
röpteşambırı mı giyer gezerim 😂
Nuri alco kilikli seni 😅
Ahaha 🤣🤣
Şort. Yaz kış değişmez
Tek secenek elbette pijama benim icinde🤣
Kışın pijamayla, yazın gecelikle😄
Pijama tabiki
Bu soruyu erkeklerden cevap beklemiyorsun galiba 😊
Ben şort veya boxer üzerine atlet
Senin ellerine bitiyorum çok zarifsiniz hanımefendi
Don atlet 🥺
😀😀
Pijama ile tabisi
Pijama guzeldır tabii
Aynen öyle
Bariştık mı
Ben küsmem yok sayarım olur biter 😂
Delim geliyor yavaştan🤨
Sana gelen bana bes gelir 🦁
Bende aslanım. Dikleşme benle
Valla benim yanımda kedi kalırsın
🙄puff
😬😬😬
😜👋
Hahah
Hihhihh
Hohohoho
Heheee
Ben atlet baksır yatiyom
Pijama
Aklıma kötü kötü şeyler geldi
Gecelik tercihim değil
Pijama takimi ya ifil ifil
Her zaman iç çamaşırı ile tercih ediyorum
Palto giyiyorum genelde.
Çok sirinsin ya yerim seni 😘
pijama
Pijamanın gözünü seveyim. :D
Bornozla
pijama
Pijama
Farketmez
Pijama
Ajofmen le rahatim
Her zmaan pijama
Gecelik daha iyi hissettirir
Evin içinde tayt ve sweat daha rahat geliyo bana
Gecelik 😂
Pijama
Boxerla
Pijama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?