İğrenç gelebilir! Kardeşim 18 yaşında koltu altında kasığında falan çok büyük iltihaplı sertlikler çıkıyor. Sonda bazen kendi kendine deliniyor uçları ve çok çok çok fazla iltihap akıyor içinden. Ben hayatımda bu kadar büyük iltihaplı şişlik görmedim. Ve bitmiyorlar. Yüzünde sırtında da iltihaplı sivilceler var. Cildiyeye gittik bir kere ergenlikten dedi doğru düzgün bakmadı ama geçmiyor bunlar ve canı çok acıyor kötü de kokuyor. Napmamız lazım?
Güncellemeler
1 yıl
Aile hekiminin yaptığı tahlillerde ASO hep çok yüksek çıkıyor re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence kendi kendine iyileşmesini beklemek daha doğru olur
O zaman başka bir doktora gitmeniz lazım. Gerekirse özele gidin. Çünkü bunun bir hastalık olduğu çok net. İç hastalıklarla ilgili de olabilir
Ciddi misiniz ya korktum
Hayati bir şey değildir ve muhtemelen tedavi edilebilir bir şeydir ama bir hastalık olduğu belli
Teşekkür ederim inşallah
Rica ederim
En yakın zamanda dahiliye ve cildiye tahlil için
Ciddi bir şey mi dahiliye kesin görmeli mi
Aynen öyle vücutta iltihap çok dışa atamiyor. Doktor ona göre tahlil ilaç verir
Aso değeri çok yüksek çıkıyor hep aile hekimi tahlilinde. Baktım internetten enfeksiyon var demekmiş. Sanırım bununla ilgili bir şey. Teşekkür ederim
Onun için de biran önce dahiliye
Teşekkür ederim
Çok geçmiş olsun
💐💐💐💐 çok sağolun
💓
Düzgün Bi doktora gidin
Aldım bi cildiyeye daha randevu. Doktor bir tanıdığa telefondan sorduk rokuten tedavisi lazım mı ne dedi