Bu kadar zayıf olmak fazla görünmüyor mu?

Bu kadar zayıf olmak fazla görünmüyor mu?
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar benim vücudumla ilgili bi sorunum yok kendi isteğimle 47 kilodan 60 kiloya çıktım hala almaya da çalışıyorum zayıflık asla sevmiyorum bu benim kendi tercihim ve sporda yapıyorum.
Tiroid hastası olduğum için 47 kiloya kadar düşmüştüm yolda yürüyecek halim yoktu sağlıksızdım duruş bozukluğu sorunları yaşıyordum o yüzden lütfen zayıflığı iyi güzel vücut gibi lanse edenlere itibar etmeyin.
Güncellemeler
1 yıl
Fotoğraf bana ait değil zayıflığı savunmadığım için beni eleştirenler olmuş obezsin vs o yüzden açıklama yaptım
Bu kadar zayıf olmak fazla görünmüyor mu?
Cevapla