Kapalı birine dudak ürünü uygun mudur? Hafif pembe ruj sürdüğünü gördüğünüzde ne düşünürsünüz?

Bu yaşıma kadar hiç ruj, gloss vs bir dudak ürünü kullanmadım. Dudak rengim pembe-kırmızı bir renk. Insanlar ruj sürdüğümü zanneder hatta. Başını kapatan bir insana hiç yakıştıramam. Kuru ciltli biri olarak dudaklarım da çok kuru. Eve gelince dudağıma ürünler sürüyorum nemlensin diye lakin dışarıda suremiyorum çünkü o ürün şeffaf olsa bile parlıyor oldukça. Ama gün boyu sürmesini için de dışarıda dudaklarım yanıyor ve kanıyor kenarları yara oluyor ki şimdi kış da geldi. Hafif pembe tonlarında sürmeyi düşünüyorum sizce absürt durur muyum?
Kapalı birine dudak ürünü uygun mudur? Hafif pembe ruj sürdüğünü gördüğünüzde ne düşünürsünüz?
Cevapla