Eşimden benim için makyaj yapmasını ve süslenmesini istesem saçma olur mu?

Eşim ve ben ikimizde muhafazakar denilebilir bu kavramı pek sevmiyorum ama mizacimizi anlatmak için kullanıyorum. Ve yeni evlendik ikimizde atanmış öğretmeniz o tesettürlü kapalı birisi bende asla kızlarla konuşmayan biriyim. Ama çok şakacı biriyim çok enerjik biriyim eşimde öyle. Ondan benim için sadece evde aşırı makyaj yapmasını ruj sürmesini dudağını kabartmasini ve beyaz sütyen felan giymesini istesem beni sapık gibi görür mü ya da ne biliym bana bakışı değişir mi? Ne dersiniz? Nasıl istemeliyim? ( Ha bu arada eşim çok güzel birisi makyajın nedeni başka bundan dolayı da yanlış anlar mı? Sanki ona çirkin demişim gibi)
Eşimden benim için makyaj yapmasını ve süslenmesini istesem saçma olur mu?
Cevapla