Doğuştan ayaklarım çok çirkin ne yapmam gerek?

Yani erkek ayağı gibi pedikür yaptırsam bile nasıl olur bilmiyorum kocaman ayağım var 38,5-39 giyiyorum her hafta peeling yapıyorum sadece yaptığım tek bakım bu

Güncellemeler
1 yıl
Çirkin derken ben iri kemikli olduğum için heryerim normalden iri duruyor o yüzden ayaklarımda iri
Doğuştan ayaklarım çok çirkin ne yapmam gerek?
Cevapla