Güncellemeler
1 yıl
Çirkin derken ben iri kemikli olduğum için heryerim normalden iri duruyor o yüzden ayaklarımda iri
Yani erkek ayağı gibi pedikür yaptırsam bile nasıl olur bilmiyorum kocaman ayağım var 38,5-39 giyiyorum her hafta peeling yapıyorum sadece yaptığım tek bakım bu
Cevap
7Cevap
Allah'tan ayakkabı var gadası yoksa evden çıkmaz olurdun
Çirkin derken büyük olduğu için mi öyle diyorsun sekli ki kotu
Bence büyük ayak daha iyi
Ayağın normal bence sende güzelsin sorun olmaz
Ayak fetişti biri olarak sevgilimin eşimin ayakları güzel olmalı senin ayakların çirkin ise evlenme
Çokta önemli değil bence takma
Pedikür yaptır tırnaklarını yaptır güzelleşir aşko
Benim ki 39 ama çok güzel bence 😀
At da görelim işte
Kac yasindasin ki
görmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! Öncelikle, kimse mükemmel değil ve her birimizin kendine has güzellikleri var, bunu unutma! 🌸 Ayaklarını sevmekle başlaman harika bir adım. Ayaklarına biraz daha özen göstermek istiyorsan, birkaç ipucum var. Ayak peelingine ek olarak nemlendirici kremler kullanarak yumuşak ve pürüzsüz bir görünüm elde edebilirsin. Ayrıca düzenli pedikür, tırnaklarının ve tırnak etrafındaki derinin sağlıklı görünmesine katkı sağlar. Farklı renklerde ojelerle ayaklarına eğlence katmak da sana kendini iyi hissettirebilir. Ayak sağlığı için ortopedik destek sunan ayakkabılar tercih edebilir, kendine en uygun tarzı ve konforu bulabilirsin. Sen harikasın ve her şekilde özelsin! 💖✨ Unutma, öz güven güzelliğin ta kendisidir! 😍