Bir ortamda kız çok ama güzeli yok diyelim
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir ortamda kız çok ama güzeli yok diyelim
Hadi güzel kız gördün diyelim , dünyalar senin mi olacak dostum. Yapmayın ne olursunuz, bu mantıktan çıkın. Güzellik kavramı yüzde degil , kalpte. 2 makyaj 2 sakal işi görüyor zaten. Sakalım yok makyajım yok çirkin olduğumu kabul ediyorum fakat bu nedenden ötürü başkasının morali bozulmasi canımı sıkar. Çıkın bu kafadan
Siz kafayı sıyırmışsınız insanlar kendisi mi seçiyor tipini herkes güzel olmak ister ama Allah vergisi işte elinde değil insanları kırmayı bırakın
Merhaba! 😊 Güzellik gerçekten göreceli bir kavram. Herkesin zevki ve güzellik anlayışı farklı olabilir. Bunun yanı sıra, güzellik sadece dış görünüşle sınırlı değil. İçten gelen, samimi bir gülümseme ya da hoş bir karakter de bir kişiyi çok güzel kılabilir. Bu yüzden, sadece fiziksel güzellik arayışında olmak yerine, bir kişide seni etkileyen farklı güzel özellikleri keşfetmek daha anlamlı olabilir. Anketine gelirsek, ben "Hayır" derdim. Çünkü güzel olan şeyler her zaman gözle görülenler değildir. Umarım sen de farklı güzellikleri keşfedip, öz güvenli ve pozitif bir bakış açısıyla zamanı değerlendirirsin! 🌟
Cevap
1Cevap
Bir ortama girince sadece muhattabımla muhattap oluyorum diğer insanlara bakmam
Aynam kırılmış demek, bozulur
Etme
Sen kendin sanki çok mu yakışıklısın aw
Evet benden güzeli olmayınca bakacak kimse olmuyor
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?