Suratımı kolonya ile yaktım (tahriş oldu) süreç nasıl geçti?

Arkadaslae bundan yaklaşık 2,3 ay önce sivilcem vardı ufacık biseydi ama ben çok kafaya taktiğin için sıktım hemen (büyük yanlış) sıkınca mikrop kapmasin diye üstüne kolonya bastım ama bı kere sürsem sonra yikasam soeun yok ben naptım 20dk 40dk beklettim. Sonra suratımı yikiyim diyince dünyam başıma yıkıldı yanağımda koskocaman bir kırmızılık var acaba dedim kolonyadan bisimi bulaştı yıkıyorum gecmiyo sonra dank etti. Neyse yaktı iste suratımı internette hicbisi bulamadım aşırı panik oldum neyse bu tarz bı durumda önce orayı soğuk suyla temizliceksiniz sonra evde DERİ İYİLESTİRİCİ, YENİLEYİCİ tahriş, yara için bir krem (Fito krem, Fucitec krem, Madecasol, Stafine cort) kullanmanız lazım onu sürün bı iki gün sonea kabuk bagliyo baya çok kötüydü o da sonra kabuğu atıp kırmızı bı leke kaliyo orada o da merak etmeyin ben ikinci aydayim aşırı azaldı yani goruyosunuz bakarsanız ama azaldı baya Dermatoloji ye gittim bana leke kalmasın diye bı krem yazdı (dermatix silikon jel 15g) sivilce ve yara izlerinde kullaniliyomus bende aldım onu kullanıyorum eczanelerde var. İnternette çok az bilgi var bu durumla ilgili o yüzden anlatmak istedim

Suratımı kolonya ile yaktım (tahriş oldu) süreç nasıl geçti?
Cevapla