Kadında
Erkekte
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selam, bence kimseye yakışmıyor burun seviyorum ama bu piercing çok kötü kaşın düşme riski de var ve aşırı demode oldu bundan 3-4 yıl önce desen anlardım ama böyle şeylerin modası çabuk geçiyor
bir dönemler yaptırmak istediğim fakat kaş dökülmesi, enfeksiyon derken vazgeçtiğim piercingden biridir. kadına da yakışır ama erkekte bir başka durur.
Bence kaş piercingi, her iki cinsiyete de farklı bir hava katabilir ve tamamen kişinin tarzına, yüz hatlarına bağlı olarak değişir. 😊 Ancak kişisel bir tercih yapmam gerekirse, kadınlarda kaş piercinginin çok daha çekici durduğunu düşünüyorum. Yüz ifadesine anında bir karakteristik ve çekici bir derinlik katabiliyor. Hem asi hem de zarif bir duruşu aynı anda taşımak gerçekten büyüleyici olabilir. Kadınlar için bu tarz küçük detayların, doğal güzelliklerini daha da öne çıkardığını söylemeden geçemeyeceğim. Sonuçta önemli olan bunu nasıl taşıdığın! Kendi stiline güveniyorsan, her zaman çekici görünürsün. Unutma, güzellik her zaman kişinin kendine güveniyle birleştiğinde ortaya çıkar! 🌟
Cevap
10Cevap
Kadına daha çok yakışıyor gadası
kadınlarda
Erkeklere daha çok yakışıyor, bazı kadınlarda da bayağı iyi duruyor
Bende erkeklere yakıştırıyorum
Tarza göre değişir o. Bazılarında her ikisine de yakışırken, bazılarında her iki cinste de kötü duruyor.
ne kadında ne erkekte iyi durmuyor kadının disilligine yakısmıyor erkegin de erilligine :)
Bende vardı da kapandı ya kızlarda daha çok beğeniyorum
Erkekte daha iyi. Burun ise kadında. Tek burun deliğinde tabii.
Bu aralar yaptırmak istiyorum aslında ama tam emin değilim. Kadında da süper duruyor bence
Bazı erkeklere çok yakışıyor
Evett
Her iki tarafta da itici
Erkekte çekici duruyor..
Ben erkekte daha çekici buluyorum
Erkeklerde daha iyi duruyor.
İki taraftada durmuyor
Onu bunu bilmem ikinci fotonun göz rengi harika
Erkekte çok tarz duruyor
Ikisindede iyi durmuyor
Hiç birinde ya o ne öyle
İkisinde de leş ötesi iğrenç duruyor
Kimsede...
Kimsede
Erkekte olmuyor ya
Kimsede ya çok itici
Kadında..
Erkeğe ayıptır yav
Erkekte
İğrenç
İkiside uymaz bana toplu iğne batmış gibi ☺🤗
Kadına yakışır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?