İncel erkekler var mı varsa yorumumu okusun?

Kardeşim bak kızlar zengin erkeklere bakıyor diyorsun ya bizim gibi sıradan ailelerin çocukları kendileri çalışıp kazanarak bir yerlere gelir o bahsettiğin zengin kesim çok azdır senin benim gittiğimiz yerlere gitmezler bile hani saçının yanlarını kazıtıyorsun ya onu yapmayı bırak artık kendine düzgün bir tarz oluştur illa marka olmak zorunda değil film izle kitap oku tiyatroya git ortamlarda anlatacak bir şeyin olsun şu boy takıntısını da bırak Türk erkeklerinin boy ortalaması zaten belli 175 civarıdır herkes 190 mış tek sen kısaymışsın gibi davranmayı bırak kendini kısayım fakirim diye ezikleyerek ve kızları aşağılayarak bir şey yapamazsın

İncel erkekler var mı varsa yorumumu okusun?
Cevapla