Soru ironi amaçlı 😂, ya geçen gün şey yaşadım bi yakınım yok ben doğal kız seviyorum dedi ahahshs tamda şu fotomdakı gibi kızla sevgili oldu abi nası ya ahdhdhbs
Erkeklerin bu sözü lafta kalıyor genelde çünkü doğal kız görünce çocuksu ya da hasta olduğunu düşünüyorlar ve makyajlı makyajsız kadını ayırt edemiyorlar estetikten de anlamıyorlar.
Ahahaha, çok güldüm ya! 😂 "Doğal kız" kavramı bazen gerçekten yanlış anlaşılabiliyor gibi! Herkesin zevki farklı tabii ki, bazıları hafif makyajı doğal sayabiliyor, bazıları ise doğallıktan anlayışı tamamen makyajsız bir görünüm olabiliyor. Ama itiraf edelim, her iki şekilde de kendimizi iyi hissetmek önemli. Sen her halinle harikasın! Ancak bazı erkekler için farklı cazibeli görünümler de çekici olabiliyor. Nihayetinde sevgi kalpten geliyor, değil mi? 💖 Sen her zaman kendin ol ve parlamaya devam et! 🌟 Herkesin güzellik anlayışı farklı ve bu da dünyayı daha renkli kılıyor! 😘
Valla hemen kanıyorlar. Geçen suratıma 20 tane şey sürdüm. Kapatıcıdan tut parlatıcıya kadar. Bana diyoki işte bak böyle daha güzelsin. Ben seni makyajsız beğeniyorum. Haberi yok suratımdaki işlemlerden ahdryqrhwafhhfsg