Neden ufak kusurlar bile artık kapatılmaya çalışılıyor?

İnsanlar mükemmeli istiyor adeta. Ama kusursuz insan da çok sıkıcı bea.

Hiç bir özgünlük yok kendine ait. Dümdüz.

Şişik dudak, mısır gibi intizamlı dişler, aşırı simetrik yüz. Renkli göz muhakkak güzellik belirtisi zaten (!) o ayrı konu.

Ya harbiden bunlara mı tav oluyorsunuz?

Misal hafif çarpık dişler.. Bence tuba büyüküstüne özgün bi ifade veriyor.

Neden ufak kusurlar bile artık kapatılmaya çalışılıyor?

Ama insanlar hep kusur buluyorlar.. Yok dişlerini yaptır, yok dudakların ince kalmış yapıyolar güzellik merkezinde yaptırsana..

Hep aynı model. Kalın dudak renkli göz. Bıkmadınız mı ya?

Neden ufak kusurlar bile artık kapatılmaya çalışılıyor?
Cevapla