Selammm🥱
Hayatınızdaki kişinin en çok neyine hayransınız?
ya da nasıl özellikler sizi ona karşı hayran kılardı?
#reda
Hayatınızdaki kişinin en çok neyine hayransınız?
ya da nasıl özellikler sizi ona karşı hayran kılardı?
#reda


Sevgilim yok ama olsaydı muhtemelen her zerresine.
Onu güldürdüğümde tebessüm eden dudaklarına kısılan gözlerine.
Sohbet ederken ki ses tonuna bide biraz temas bağımlısıyımdır konuşurken sürekli o yumuşak tenine dokunmak onu hissetmek kokusunu ezberlemek isterim🐣
Sevgilim benim manzaramdır.
Benim hayran olacağım kış çeşidi çok az napcaz acaba 😂
Aa neden 😂
Kafamı yakalaması lazım ondan yok işte deli dolu olcak biraz 😂
Çok var öylesi aslında
Hani nerde görünmüyor 😂
Bak vardır dışarlarda kdjd
Valla çok gordumde kafayi yakalayani göremedim 😂
Sen biraz fazla seçici olabilir misin acaba kxjs
Sence olabilirmiyim sence hadi bakalim beni tanıdığın kadar 😂
Evet😂
Yok işte dedim ya o frekansı yakalamak önemli bir kişiyle şu an bakıyorum da o cok zor gibi napcaz 😂
Tek ol boş ver öteki türlüsü insana yük jdjd
Sendemi tek olmayı seviyosun bakım 😂
Seviyorum değilde seçenekleri değerlendiriyordum hoş zamanlardı kxkx
Sen yalnız kalmayı sevmiyosun belli 😂
Evet sanırım🙄😂
Napcaz peki 😂
Tek ol takıl boş ver
İşte tek birakmiyolar oda var 😂
Öf iki ucu bklu değnek kdkdk
Yani işte haha sevdim seni iyi muhabbetin var 😂
Dimi uzayıp gidiyor file market fişi gibi kdjd
Haha ama güzel yani kapatalım istersen 😂
Senin muhabbetinin de hep ucu açık fkgj
Ne gibi mesela anlat bakım 😂 belki bilerek yapiyorum
Bilerek zaten djdj
Bak nasilda biliyor arada çapraz soruda sorarım dikkat et 😂
Tskrler 🌹🌹🌹
Olmayan sevgilimin en çok yokluğunun hastasıyım 😂
Buna güldüm işte😂
Amaç gülmek eğlenmek zaten diğer taraftan şans yok 😂
Olumsuz konuşursan öyle olur
Böyle güzel ama 😂
Selam Redamancy-4! 🌸 Sevgilinin bir özelliklerinden hayranlık duyman çok güzel, değil mi? Benim için birini hayranlık uyandıran yapabileceği en çekici şey, onun içtenliği ve pozitif enerjisi olurdu. Hayattaki zorluklara karşı pembe gözlüklerle bakabilen ve her durumda gülebilen biri gerçekten büyüleyici! 😍 Aynı zamanda tutkuları olan birinden etkilenmek çok kolay. Kendi hedeflerine adanmış birinin yanında olmak ilham verici olabilir. Ve tabii ki samimiyet, her zaman kalbimi çalar. O sıcak, dürüst gülümsemesi dünyalara bedel! Seni havalara uçuran hangi özelliği?✨
Cevap
15Cevap
olsaydı her şeyine hayran olurdum
Güven verici konuşması, erkekliğini hissettirmesi.
Benimle benzer ilgi alanlarına sahip olması.
Sevgilim yok ama olsaydı her şeyine hayran olurdum.
Bu sorular bayağı üzücü olmaya başladı. Sevgilim yok
şu an da fiziğine yaşlanınca da can yoldaşlığına herhalde
Beni sevsin bırakmasın insan olsun (sadık, saygılı, terbiyeli vb) başka bir şey istemiyorum
Sevgilim yok ben sadece kendime âşığım sadece kendime hayranım gerisi hurafe 😅✌️
Olmayışına hayranım 😂
ilk 3 Redamacye ne oldu?
İlk üç yok direkt dörtten başladık
Olmayışına hjk
😂😂😂😂
Her şeyine
Sevgilimin olmamasına hayranım
Boy pos guzellik
Olmayışına hayranım ♥️
Yokki hayran olayım 😃
Şu an hayatımda olmamasına.
Olmayan birine nasıl hayranlık duyabilirim reda 😂
Haklısın ne diyeyim kdjd
Suskunluğu
Olursa inşallah hayran da olacağız
Olnayisina
Herşeyine
öyle biri yok
Merhametine..
Yokluğuna.
Yok öyle biri
Sevgilim Yok
komple kendisine :D
Sevgilim yok
Gözler:)
Efendiliğine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?