Sevgilimin boynundaki kızarıklığı ailesi görmemeli?

Abi sevgilimin boynuna bir iz bıraktım cok da istemeden. 2cm buyuklugunde az cok ve hafif kızarık, kırmızı noktalar var cok yoğun değil. Şimdi bu 4 saattir aynı şekil duruyor, yarın sabaha morarır mı ya da geçer mi. Geçerse ne zaman geçer nasıl hızlandırılır bilen varsa cevap lazım diken üstündeyiz. Ailesi öğrenirse hem ilişkimiz biter hem ailesiyle ilişkisi çok kotu sarsılır. Yardım edin.

Sevgilimin boynundaki kızarıklığı ailesi görmemeli?
Cevapla