Çok Çirkinim şansızım sanırım ben sadece ölmeyi hak ediyorum 😭😭😭?

Yaşım 18 bu satırları yazarken bu şarkıyı dinleyerek yazıyorum içim çok mutsuz ve yalnız doğuda küçük bir köyde yaşıyorum ailemle beraber hiçbir zaman güzel şeyler yaşayamadım çocukluğumu yaşayamadım evde bir başıma geçti hiç arkadasım olmadı okulda çirkin ve şansız utangaç olduğum için çok dışlandım kimse beni sevmedi bende kendimi derslere verdim ders aralarında okuldakiler dışarı çıkardı ben ders çalışırdım sonrasında bazı sebeplerden dolayı açığa geçiş yaptım sonra bu güzelik mevzusu yüzünden depresyona girdim ağladığım zamanlar çok oldu ve hâlâ ağlıyorum güzel olsaydım bende sevilirdim en önemlisi ailem beni severdi kızım diye hiç değer görmedim sevgisiz büyüdüm şuanda bu satırları yazarken çok doluyum buraya kadar okuyan kişi teşekkür ederim beni dinlediğin için sınava gittiğim de akranlarımı görüyorum hepsi benden daha mutlu neşeli güzeller ben onların yanında ezik bir böcek gibi hissediyorum ve eve geldikten sonra ağlıyorum moralim genel olarak çok bozuk biraz güzel olsaydım ne olacaktı Allah aşkına sakın ama sakın bana demeyin önemli olan iç güzellik çünkü iç güzellikten ziyade çoğu insan dış görünüşe bakıyor dış görünüşü kötü olan birinin içine bile bakmak istemiyorlar öyle bir toplumda yaşıyoruz ne yazıkki artık bu psikolojiyle yaşayamıyorum ne yapmalıyım 😭😭😭😭😭😭

Çok Çirkinim şansızım sanırım ben sadece ölmeyi hak ediyorum 😭😭😭?
Cevapla