Boyu sorunsalı siz de bunları yaşıyor musunuz?

Selamlar
20 yaşındayım ve boyum 1.65 çevremdekiler iri olduğundan mıdır yoksa ben mi kısayım bilmiyorum herkesin yanında küçücük kalıyorum. Benden 5-6 yaş küçük olan kuzenimin boyu 1.70 kardeşim de uzadı gitti tabii o erkek. erkeklerin boyları kadınlara göre genel olarak daha uzun oluyor hadi onu geçtim de kız kuzenim öyle değil işte. Benden 5-6 yaş küçük kuzenlerimin neredeyse çoğu benden uzun bu yeni nesil çok uzun sanırım. Ben kendimi minnacık hissediyorum. Bir de çevredekilerin söylemleri var. Geçen gün komşumuz balkondaydı ben de marketten dönüyordum. Bana ne dedi biliyor musunuz çok zayıflamışsın Yeter bu kadar zayıflama artık (o zamanlar diyetteydim.) zaten boyunda kısa olduğu için iyice küçülmüşsün dedi nasıl bozuldum öyle demesine. Bir de diyor ki senin annen baban da uzun Sen nasıl böyle kısa olabiliyorsun diyor. Ben de dedim ki öyle bir şey yok annemden ben uzunum 5 cm ayrıca boyumda ne var dedim? Komşu olduğu için bir de yaşı da büyük olduğu için saygısızlık etmemek için çok bir şey de söylemedim.
Boyu sorunsalı siz de bunları yaşıyor musunuz?
Cevapla