Estetik ameliyat olmak çok kötü değil mi? İnsanlar nasıl normal karşılıyor?

Sonuçta bir ameliyat. Güzellik uğruna insanlar kendini kesip biçtiriyor. Hani bazı videoda derler ya örneğin “eskiden kadınlar güzelleşmek uğruna şunları yapıyorlardı” falan diye bizde “aaaa bunları nasıl yapıyorlar” diyoruz. Belki ilerde de bizim için diyecekler “eskiden kadınlar güzelleşmek için burunlarını açıp kemiklerini kesiyorlardı” gibi.

Estetik ameliyat olmak çok kötü değil mi? İnsanlar nasıl normal karşılıyor?
Cevapla