Koltuk altı ve bikini kılları çok yoğun olmayan biri yine de pürüzsüz şekilde almalı mı sizce?

Selam koltuk altı ve bikini kıllarım her zaman fazla olmadı hatta şöyle koltuk altında küçücük bir bölümde aralıklarla açık renkte var bikini bölgemde de sadece üst kısımda var altlarda yok Bu yüzden almaya gerek duymuyorum ama erkek arkadaşım aşırı pürüzsüz ol diyor ben kendimi böyle çok mutlu ve rahat hissediyorum Başka kadınları görüyorum Allah var Onlarınki çok ve aldıkça daha da beter çıkıyor Ben de daha da bozmak istemiyorum Sizce ne yapmalıyım alınmalı mı çünkü kesinlikle kıllı görüntülü bir şey değil ve Bu sadece benim fikrim değil çevremdeki kız arkadaşlarım Annem de böyle diyor

Koltuk altı ve bikini kılları çok yoğun olmayan biri yine de pürüzsüz şekilde almalı mı sizce?
Cevapla