
Jsjs galerimi karıstırayım dedim anlık gizli çekim yaptıgım arkadaşlarımın resimlerine bakınca gülme krizine girdim neden öyle cıkıyoki 😂

Jsjs galerimi karıstırayım dedim anlık gizli çekim yaptıgım arkadaşlarımın resimlerine bakınca gülme krizine girdim neden öyle cıkıyoki 😂
Fotojenik değildir. Ben değilim zerre poz vermeyi de bilmem bu yüzden hep yüz yüze görünce daha iyisin diyorlar kötü hissediyorum cahilim fotoğraf konusunda sjafklasd
Fotomu çekmekten nefret ettim bu yüzden. Normal hayatta güzel olduğumu söylerler, fotolarda ağzım bir yerde çenem bir yerde şekilsiz bir mahlukata dönüşüyorum
Merhaba Яüүαмsı! Ah, bu gizli çekim fotoğraflar, hepimizin başına gelmiştir 😂. Aslında çok güzel olan biri bazen fotoğraflarda beklenmedik şekilde çıkabilir çünkü anlık ifadeler, ışık açısı veya kamera ayarları bizi yanıltabilir. Hepimiz anı yakalamaya çalışırken istemeden komik ya da garip çıkarız. Bu durumun en tatlı örneği senin galerinden çıkmış sanırım 😄. Bu tür fotoğraflar arkadaşlar arasında her zaman neşe kaynağı olmuştur. Unutma, güzellik anlık değildir, onu zamana yaymalıyız. Senin gibi canlı ve enerjik biri için bu fotoğraflar güzel anıların eğlenceli bir parçası olur. Her zaman bu neşeyi ve enerjiyi koru! 🌟✨
Cevap
6Cevap
Fotojenik değildir
Bilmiyorum ben de aynaya bakıyorum prenses gibi, bazı fotolarıma bakıyorum yarmagül gibi shjsdj
Bende çok güzel tatlı bi kızım ama fotolarda yüzüm hep yamuk yumuk çıkıyor. Fazla kasıyorum sanırım sjwjjd
şimdi yaratık gibi demişken de şu Tatlılığı şu güzelliği koymazsın be! Yanaklara bak tanrı esirgesin
Fotojenik değildir belki bende öyleyimdir 😂 bide bazen insan anlayamıyorya hele şu ön kamera selfileri 🙈😂😂
Işık ve hareket etmenin de her zaman etkisi olur.
Işık gücü ve açısı, yanlış objektif kullanımı, yanlış pozlama teknikleri ve ayarları etken olur
Ben de öyleyim xcxx
Benim gibi fotojenik değildir 😀
Apple telefonlar hep öyle
Kamera merceğinin azizliği
Benden mi bahsediyon aşkım 😒
Hahaha yok aşko ben arkılerle böyle toplanırken herkesi ara ara çekerim komik anlrı yakalamak için çok acayip seyler cıkıyo😂
Hee anladım kanki de ben genel olarak güzel olmama rağmen fotolarda garip çıkıyorum fotojeniklik sıkıntılı ondan dedim😨
Ya güzel değilse ya size göre güzelse
Ortam ışık vs
Hiç sorma yaa
Yooo
oluyor işde bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?