Sitede görüyorum erkekler hep boylarından şikayetçi o yüzden erkeğe seçme hakkı veriyorum 🤭


Niye sizler boya yaşa kiloya fiziğe tipe takılıyorsunuz ki kaç tane yazı okudum kadınlar hep robotik erkek (görünüm olarak) erkekler de hep güzeller güzeli arıyor peki sevgi nerde burada beni sevdikten sonra ben sevdikten sonra dünya umrumda değil insanların dedikleri de umrumda değil
ilişki yaşadığım tüm kadınlar benden uzundu; lise dönemim hariç hayatım boyunca da kompleksim olmadı, hatta kadının benden uzun oluşu aşırı hoşuma gidiyor; ülkeye böyle biri gerekiyordu :)
Bende boy takıntısı var Allahtan kısa boylu veya uzun boylu değilim çok sorun benim gözümde benden kısa boylu olmasını asla istemezdim
Hayatta yani
Cevap
41Cevap
Sevdiğim kadının boyu önemli değil benim için.
Olurum hoşlandığım kişi 175 zaten ve çok güzel kıvırcık saçları var yaaa ölüyorum aşkından onun 🥰😍🤩
Bu 18 likler niye hep kimyasını şaşırıyor ki olm yanlış kişiyi beğeniyorsun
175 orta boy knk zaten
Kadınlar için uzun bir boy 175
Baya uzun bence
Bencede uzun sevdiğin kişinin boyu 175 sandım pardon
Allah belamı verirse 1.80 - 1.85'e kadar olurum, sonrasını olmam. Aynı boyda sevgili mi olunur.
Rahatsız olmuyorsa neden sevgili olmasın ki bir erkek bir erkeğin öz güveni varsa eğer böyle şeylere takılmaz diye düşünüyorum
Boyum 1.87 kendimden uzun bi hatunum olmasını isterdim güzel olurdu heralde
Türkiye'de çok uzun kız yok. Maks 1,70 civarında. Olurum yani ne olacak.
Uzun kızları severim... Fotodaki abla gibi olursa işimiz yaş 🤭🤭
Mecnun Leyla için çölleri aşmış... Aşık olursam bende boy moy dinlemem herhalde.
Ahahaha. Bak yanlış anladı 🤭🤭😂😂
kızlarda uzun boy sırıtmayacak şekildeyse yakışıyor bence
Olurum benim için boy pos sorun değil karakter önemli
Kadin erkekten uzun durunca cok itici gorunuyor
Yok sanmam erkekler kendinden uzun kız istemezler bu onların özgüvenini yıkar
Ben uzunu veleybolcu ya da basketbolcu olur en fazla. Onlarla da hertürlü olur 😏
Olurum
Resimdeki gibi bile olur jsjsj
Boy ne alaka anlamadım. 183 boyunda sevgilim vardı mesela
180
Ben kendimden 15 m uzun kızla sevgili oldum, 2 sene
Ne kadar uzun ama kız
Mesela benden bi 7 8 cm uzunsa güzel durmaz
Ama severim şahsen daha önce kendimden uzun kız arkadaşlarım oldu
Rica ederim 😂 boyun kaç ki 😃
Okeyto
Söyleseydin bari devlet sırrı mı
Benden 2 cm kısasın güzell
Tanışmayalım mı😏
Ayıp olmuyo mu
Mecbursun diyen olmadı
Evet olurum güzel ve çekici olursa
Benden uzun olmasinda ama 175-180 da olur
Genelde tercihim uzun boylulardır hep
Farketmez olur tabiii bi serdar ortaç olayıda biz yaşadık deriz :)
Ee öyle ama napalm senin boyun kaç? 🤔 😅
Normalde 1.70 ve üzeri derim hep ama istisnalar da 1.68 de olabilir, 1.85 e kadar kız arkadaşım oldu daha uzunu olur mu bilmiyorum bazı kızlar var direk yıkılır o yıkılmaz o derece, bi de her yere hakim kalırlar sanıyorum görüş açısından 😂
İstisna olarak kendi fikrimi beyan ettim senin açından bişey demedim neye alındın ki :)
Aa pardon senin açından bir düşünce ile bişey söylemedim aslında, ama okuyunca evet öyle anlaşılmış, yanlış bir anlaşılma olmuş özür dilerim çok :)
Teşekkürler tekrar 😊
İyi oral yaparsa ve ayakları güzelse olurum 🔥🔥
Evet uzun seviyorum knk
bu kadar da uzunu değil ama:))
183 vardı kız arkadaşım rahat olmuyor
191 im benden uzunu varsa olurum
Boyum uzun olduğu için sorun degil
Olurum benim boyum 1,87
benden uzunsa pek hoş olmaz
Erkeğin uzun olması lazım yav
Bende uzunum bisi olmaz
2 metre olduğum için tercih ederim
benden uzun kız istemem tabi
Olurda resimdeki gibi olmaz
boyu kaç olsa
Uzun olursa nasıl öpcez 😂
Altıma sandalye koysam karizma gider mi
Evet oral daha kolay olur
Onu kas ediyorum zaten diz çöküp oral yapmak kolay olur
1.90 boyla istediğimi seçebilirim diye düşünüyorum 🥰
Ben olurdumda kızlar olmaz
Hayır olmam :d
170 ustu olsun ya. İzmir hep 165 ve alti
geçmişte oldum
Benden uzunsa olmaz
Evet daha güzel olur
Düşündürücü 🤔
olurdum
Uzun bacak önemli
Olmam heralde
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?