Benim sevgilim, benden zayıf. Ben 75 kiloyum, o da o civarda ama boyu uzun benden. Beni seviyor ama acaba çevresi benim kilom yüzünden ona yakıştırmazsa üzülürüm🥲
Sizce kilo fakı sorun mu?
Benim sevgilim, benden zayıf. Ben 75 kiloyum, o da o civarda ama boyu uzun benden. Beni seviyor ama acaba çevresi benim kilom yüzünden ona yakıştırmazsa üzülürüm🥲
Sizce kilo fakı sorun mu?
Şöyle söylemeliyim eğer ki sizi seven biri ise sizi taş ta olsanız, fil kadarda olsanız sevecektir, bu soruyu sevene sormak hatadır zaten ama sizi sevmeyen biriyle veya kendinizi sevdirmeye çalışacağınız kişi aşırı kilolu iseniz bunu istemeyebilir. Erkekler ne düşünür diye değil de kendiniz, sağlığınız için spor vs. Yapıp kilo vermek bu sorunun cevabını arayacağınız zaman kaybından daha değerli bir şey olur iyi günler.
Seni o öyle seviyorsa kimseyi ilgilendirmez bu konu ayrıca profil de olan son soru gibi bende kilo vermeye devam eden birisiyim şuanda sonuç alan kişiler artıyor 🙂 beslenme uyku saati ve günlük doğru saatler de doğru gıda ve kahve zaman zaman da kardiyo koşu vs kilo konusun da kişisel olarak sorun yaşıyorsanız konuşabiliriz bu konuda istediğinizi başarırsınız 👏🏻 kimseyi ilgilendirmez kilonuz seven öyle seviyorsa lakin siz istiyorsanız program vs belirleriz uyku düzeniniz ve beslenmenize göre
yani kimi sorun etmez ama ben sevmem acıkcası. hatunlugun sanındandır bence bazı şeyler. ne bilim süslenmek giyinmek güzel kokmak bakımlı olmak kilona güzelliğine dikkat etmek. ha sunu anlarım bi yere kadardır hersey. simdi allah vergisi bbi beden var ve onun olacagı bi yere kadar yani. ama eldeki malzemeden en iyisini cıkartmak gerek bence.
Sokakta, yolda, etrafda çok gördüm. Şiman kadın, filinta gibi erkekle evli falan 😄 olur neden olmasın. Sende şişmanım diyip ağlayacağına. Kalk bir mum yak. Yani spor yap, diyet yap, erit azıcık. Hıbidi gırtlak, çok ye sonra neden şişkoyum. Çok yiyenler pişman olur diyor efendimiz.
Ah canım, kilolu veya zayıf olmak güzelliğini veya değerini asla belirlemez! 🌟 İlişkilerde önemli olan sevgi, saygı ve uyumdur. Senin sevgilin de seni seviyor ve bu önemli olan şey. Çevrenin ne düşündüğü genellikle kendi algılarımızdan ibarettir. Özgüvenli olmak ve kendini sevmek, zaten diğer insanların da sana nasıl baktığını etkiler. 😊 Herkese hitap etmek zorunda değilsin, sadece siz mutlu olun yeter. Bağlarınız güçlü olduğunda, dış seslerin etkisi azalır. Pozitif düşün, enerjini aşkla dolu tut ve keyfini çıkar! 💖 Kilolarımızdan çok daha fazla şey ifade ederiz, unutma. Kendine olan güvenini yansıt ve parlamaya devam et! ✨
Cevap
78Cevap
Hayır tam tersi zayıf kadınları daha güzel buluyorlar diye düşünüyorum.
Hayır canım. O seni öyle seviyor beğeniyorsa çevrenin dediği sinek vızıltısından öteye gitmez. Mutluluğunuzu yaşamaya bak.🌸
Ben de şişmandım (159 boy 90 kg) önceden nişanlımın çevresi ona napıcan bu şişko kızı bıraksana diyormuş.
Bi keresinde de arkadaşlarından bitanesi otururken nişanlıma evlenince sen altta kalma demişti o zaman anlamamıştım ne demek istediğini sonradan anladım. şu an hiç biriyle görüşmüyor kendisi.
Bu arada kendimi övmek için söylemiyorum ama nişanlımdan kat kat daha güzelim şişman olunca kadın yerine bile koyulmuyor insan duyguların yok sanıyorlar. şu an 54 kiloyum. Gerçekten kız olduğumu hissediyorum. Başkaları için değil de kendiniz için normal kilonuza ulaşın derim.
177 boyundayım 3 ay önce 86 kilo olmuştum. Yaz başı, t-shirt giyiyorum armut 🍐 gibi bir şey oluyorum. Spora başladım, abur cuburu kestim ve 7 kilo verdim. Sıkılaştım. Sevgilim, cart curt değil; ben kendimi beğenmediğim için bu işe giriştim. Öz saygı çok önemli. ABD'de bazı firmalar şişman insanları işe alıyormuş. Bu insanın öz saygısı yok. Kendinle ilgilenmediğine göre tembel bir insan diye. Hee bu arada bazı erkekler kilolu kadın seviyorum. Ben kilolu hiç kimseyi sevmiyorum ve bana göre kendilerine saygıları yok.
Seni beğeniyor ve seviyorsa yanında da ister tabi ki yani yanında kilolu kadın istemeseydi zaten en başta seninle olmazdı. Demek ki beğenmiş istemiş. Ayrıca bazı erkekler özellikle balık etli hatta şişman kadın istiyor seviyor, zevk meselesi.
cok güzel bir soru. Cogu bunu maalesef önemsiyor. Bazen oluyor Partnerin sana asik olabiliyor ama ailesi manipule ediyor, ay yok sen zayifsin sen söylesin bu kiz sana yakismiyor diye... Ama gercekten seven adam da kendi askini sevgisiini kanaatimca bu durumlarda kanitliyor.
Seven için kilo sorun olmaz. Ama 75 kilo sana çoksa demek ki boyun kısa. Ben 77kiloyum. Ama herkes bana zayıf diyor çünkü boyum uzun. Ben sağlık sorunu yaşadım. 105 oldum. Ama hiç bir laf bana sorun olmadı. Ben iyileşince yavaş yavaş sadece Ama sadece kendim için kilo vermeye başladım. Milletin lafına takılma. Ama kendin için kilo ver. Sevdiğin adam seni seviyorsa sorun yok. El alemi değil. Önce kendi gözünden sonra sevdiğinin gözünden kendine bak.
Evlenme. mutsuz olursun kadın güzel degilse evlenmemeli erkekler. guzeo. kadin ister benim karımda kısa saçları kötü kalça yok yüzü filan beğenmiyorum aşık oalrak evlendim şimdi çok pişmanım çünkü o benim istediigm kadın değildi nerden aşık oldum ya zor bir durum
Yakışırsın neden yakışmayasın. Hamile iken de kilolu oluyoruz hatta veremeyebiliriz de o kiloları. Sevgilin de ileri koca göbekli birine dönüşebilir 🙃 kalplerimiz güzel olsun 🥰
Kilolu erkekte zayıf kadın istiyor. zayif erkekte zayıf kadın istiyor bence
Bu kadar umurundaysa zayıfla.
O konuda başkalarını umursama.
Önemli olan birbirinizi beğenmeniz.
Ben zayıfım, yapılı erkek beğeniyorum. Başkası kimle diye bakmam, bana bakanı da umursamam.
İstemezler hayatım. Sana rahatsız olmaman için kilonun iyi olduğunu söylese bile en geç 1-2 sene sonra bıkar kendisi kilo vermeni söyler. Tecrübeden söylüyorum. Çok aşırı bir kilon yoksa takma kafana boş ver.
Bence gayet okey o da seviyorsa bi önemi yok ama bi 10 kilo versen senin için de iyi olur etrafın söylediklerini de çok şey yapmazsın yanlış anlama bende senin kilolarindayim ama 80 e çıkmadan verirsen işin daha kolay ozguven de kazandırır hem bende vermeye çalışıyorum zor baya evet ama kendi iyiliğimiz için yaparsak iyi olur yani
Neden hep bişeyleri erkekler ister veya istemez olarak değerlendiriyoruz? Erkekler de biraz düşünseler mi acaba bu kadın yanında göbekli adam ister mi diye.
Ya takılmayın bu kadar, seni beğenmiyorsa yol ver gitsin beğeniyorsa sahip çık çok basit değil mi? Beyin tribine giriyorsun bu kadar. Ya da git spor yap kilo ver sağlıklı yaşa
Kilolu olup olmaması önemli değil bazılarının kalbi yüzüne vuruyor o bir de ilişkide hissettirdikleri önemli zayıf dünya güzeli olup sevildiğini hissetmeyince erkek zaten vazgeçer
Sevgilimle ilk tanıştığımızda zapzayıftı ilişki sürecinde 20 kg aldı bende aldım tabi😁ondan da hep kiloluydum ama kendi isteğim için verdim şu an ondan çok zayıfım beni her iki halimlede seviyor kimsenin ne dediğine takılma sevgiyle kiloyu bağdaştıramazsın🫶🏻
Benim eski esim evlenirken 1.64 boyunda 80 kilodaydı. Ama ben podyuma çıkaracak kadın değil evladıma anne seçmiştim. Evladıma anne oldu ama gerisi yalan dolan oldu da neyse...
Niye kendini aşağılayıcı bir şekilde soruyorsun ki bu soruyu? Ayrıca başlık başka detay başka. Bence sende özsaygı problemi var. Bunun üzerinde dursan daha iyi olur
Üzülürsen ben sana üzülmem kızma kızarım... Arkadaşları mı değerli sevgilin mi? Bu kadar saçma düşünce olabilir mi? Seven erkek hiç 1 şeye takılmaz abartılı olmadığı sürece...
Erkekle kilo olarak yakisiyorsa siritmaz adam da. gerçekten seviyorsa 3-5 kg lafını etmez ama 100 kilo da olmasın kimse sağlıklı değil bu kadar bırakmamalı kadın kendini..
Ne sorunu olucak olmaz tabi ama görüntü olarak erkek zayıf kadın kilolu olunca hoş durmuyo bencede ama benim ve milletin ne dediği önemli değil sizlik sorun yoksa tamamdır
Seviyorsanız birbirinizi olmaz, başkasının yakıştırması önemli değil sizin birbirinizi yanınıza yakıştırmanız önemli
Çevresiyle mi aşk yaşayıp evleneceksin? Sevgilinle mi?
Kendine gereksiz dertler arama!
Sevip seviliyorsan konu kapanmıştır!
Şahsen bir hastalığı yoksa kilosunu versin bi zahmet. Adamın yanına yakışsın ki adamın gözü dışarda gezmesin.
İlişkilerde önemli olan sevgi, saygı ve uyumdur. Senin sevgilin de seni seviyor ve bu önemli olan şey. Kilo yaş bunlara çok takılma
Sorun etmiyor demek ki. Ama ileride bu sorun yaratır. Ufaktan şakayla karışık laf sokmalar imalar olur.
Karakterin Zayıf olmadıktan sonra
Bedenin kilolu olmuş önemli değil
Kilo bu alınır verilir
Ama karakter zayıfsa o çok büyük sıkıntı
Karakterini sevdiyse gerisine takılma
Kilo verilebilen bir şey
ben de kilom var diyorum hani kilon nerde diyorlar hiç dert etme bence kadın cılız olmaz sevgilin 10kilo alsın tamamdır 😎
kime ne ya insanları fiziksel görünümüyle yargılamaya bayılır bizim millet zaten kendi gö.. tüne bakmadan
Sevdikten sonra dünyanın en çirkini de olsa insanın gözüne görünmüyo seni gerçekten seviyorsa kimseye tek laf ettirmez için rahat olsun.
İsteyen de var istemeyen de. Tamamen tercih meselesi.
Çok kilolu değilsin ki çok fazla kadın var 100 kilo kocaları yetmiş takma yani
Seni beğenmiş sevmişse sevdiğin adam, elalem ne derse desin takmaa
Yok benim eski hoşlandığım kız da kiloluydu boyu kısaydı
Sayilar önemli değildir. Arada sevgi varsa her şey hallolur.
Çevresinden sanane? O insanlar sizin ananız mı babanız mı hayırdır la
Dışarı da hayır hatta bi çok arkadaşım sadece seks için dışarıda dolaşmaya utanıyorlar
Ben istemem ama sevdiysem de bunu görmezden gelirim o kadar da önemli değil yani
Çevrenin ne dediğinden sanane bu kadar özgüvensizlik saçma
Çok fark yok bence ve ne olursa olsun kendinizi sevin siz kendinizi sevin ki herkes sizi sevsin
Sevgilin seni sevdikten sonra disardakiler yakistirmasa ne olur bosversene
boş ver çevresini. Sevgilisi olan insan sadece sevgilisiyle gorusmeli zaten
Seni beğeniyor ise neden istemesin.
Topluma da bakma sen ne olsan yaranamazsın.
İnsanların sizi yakıştırması neden senin için bu kadar önemli?
Herkes yanına yakışan birini ister. Fakat bu düşünce yüzeysel ilişkilerde geçerlidir
Fizikzel olarak bana uyumlu olmasını isterim.
Benimki 58 kiloydu 185 civarı boyda ben 48 kiloyum 160 boy ona rağmen çocuğun yanında dolgun duruyorum etim dolgun çünkü ödem de var minyon olmam yakısıyordu ama bende de ciddi söylüyorum abartısız o kompleks vardı bu her kadında da vardır eminim ama eğer iç huzurunuz varsa ve çocuk seviyorsa bence bunu takma derim çünkü bazı kadınlara kilo yakışıyor. Çok düşününce hastalanırsın ben gibi hiç gerek yok bunlara bence kendini sevmeye çalıs derim, senden önemli bir şey yok bu hayatta çünkü..
Takılma böyle şeylere ya yakınlarına neymiş sen erkeğine bak gerisi önemli değil
boş ver insanları sevdiğinin seni beğenmesi yeter ama sağlığın için kilona dikkat et
Çevreye niye bakıyosun sanane çevreden sevgilin beğeniyosa sorun değil demek ki
Şöyle diyeyim, ben eşimden zayıfım. Ki tanıştığımızdai halinden şu anda +15 kilo fazla hatta 😂
Sevdikten sonra olmuyor bacım. Kardeşimden biliyorum hanımının maşallahı var. Kardeşim o kadar kilolu değil.
Kişiye göre değişir bu, onlar için kadın olsun yeter çoğunlukla. Çevre tabii senin kilolu olduğunu ona söylüyordur bundan emin ol
Severse neden istemesin
Balık et size çekici gelir ama bizim balık etli olmamızdan hoşlanmazsınız işte.
Gözler görmüş gonulse sevmiş Gerisi hikaye hayatın tadını çıkarmaya bakın sevin sevilin birbirinize sahip cikinufak tefek birseylerle birbirinizi kirmayon üzmeyin evlenin mutlu olun
Sen kendini sevdikten sonra baskasi ne düsünmüs önemsiz 🥰
erkekler yanlarında zayıf kadın istemez asıl ( zayıf kadın ben oluyorum)
Kaç kilosun ki
Erkekler her zaman yanlarında güzel bir kadın ister içinin kötü olması onları bağlamıyor tatlım bizle ilgili bir sorun değil onların tamamen kendilerini çok yakışıklı sanmaları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?