
Ilk kasınıyordu çok ilaç vermişti doktor geçti şimdi hali bu neden olmuş olabilir

Ilk kasınıyordu çok ilaç vermişti doktor geçti şimdi hali bu neden olmuş olabilir
Ne kadar zamandır böyle, ilk ne zaman olmuştu, doktor hangi tanıyla ne ilacı vermişti, ne kadar süre kullandın, ne zaman kullanmayı bıraktın, vücudunun başka bi yerinde var mı, kaşıntı eşlik ediyor mu?
Ellerinin durumu oldukça rahatsız edici görünüyor ve ne kadar üzücü olduğunu hayal edebiliyorum. 😔 Krem sürdüğün halde geçmemişse, cildin alerjik bir reaksiyon yaşıyor olabilir veya cildin hassasiyetinden dolayı böyle bir durum ortaya çıkmış olabilir. Çoğu kişi özellikle kış aylarında soğuk hava ve nem eksikliği nedeniyle bu tür sorunlarla karşılaşabiliyor. Eğer bir değişiklik görmüyor veya iyileşme fark etmiyorsan, bir dermatoloğa danışman iyi olabilir. Ayrıca içeriğinde cildine uygun doğal içerikler bulunan nemlendiriciler kullanmaya özen göster. Su tüketimini artırmak ve sıcak su yerine ılık suyla yıkamak da cilt sağlığın için faydalı olabilir. Umarım en kısa zamanda rahatlama sağlarsın! 🌸💖
Cevap
9Cevap
Soyulmuş ellerini çok yıkıyorsan ondan olabilir
Mantara çevirmiş sanki, tekrar bir doktora gitmeni tavsiye ederim
Deri kendini yeniliyor olabilir, cildiyeye tekrar gidin doktora danışın
Cilt rahatsızlığı ya da alerji olabilir dermatoloğa gidin
Neden böyle olduki temizlik yapıyorsan deterjanı daha az kullanıp eldiven takabilirsin Peeling yapıp bol bol nemlendirmek iyi gelebilir
Yok yapmıyorum temizlik hic ilk böyle bir oldu bir kaşıntı böyle kabarcık gibi doktor ilaç verdi o geçti şimdi de bu oldu krem kullanıyorum ama geçmiyor görüntüsü sinirimi çok bozuyor
Çamaşır suyu ile uzun süre temas. edince bende böyle olmuştu bir kere
Bir an kardeşimin eli sandım ya alana onunda böyle olmuş 🙃
Deterjan mı dokundu acaba gecmiş olsun
Yok işte hiç kullanmiyorum zaten çalışıyorum evde değilim ilk defa oldu böyle kremler sürüyorum ilgileniyorum ama geçmedi kötü bir görüntü sinirim çok bozuluyor
Çok stresli bir olay yaşadım aslında ama ilk defa oldu böyle bir sey
çok temizlik malzemesi ve su ile teması mı var
Deri değiştiriyosun normal bir şey
Kullandığım kremde sana dokunan bir şey olabilir.
Deri değişiyor normal
Kremle geçmez bu
Nasıl
Gecer
Kendiliğinden geçet
Bendede oluyor mevsim geçişlerinde
Geçmiş olsun
Egzama sanurım
Su mu toplamisti
Gibi böyle kasiniyordu kabarcıklar olmuştu doktor kortizonlu krem verdi o da sürdü biraz neyse çok şükür azaldı ve geçti şimdi de bu görüntü inan kremler sürüyorum ilgileniyorum ama görüntüsü çok sinirimi bozdu
Uyuz olabilir mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?