beni artık unut der sürekli kullandıklarım fırçalarda beni yıka derdi

beni artık unut der sürekli kullandıklarım fırçalarda beni yıka derdi

Cevap
5Cevap
Yeter artık hergün hergun kullanma bizi derlerdi gadası
Bizi iyi temizle kırma derdi göz farlarım 😄
bir şey yazmazlar
Beni unuttun derler 😂
Epeydir makyaj alışverişi yapmıyorum. Cilt bakım daha önemli alışverişi.
tamam TM güzelsin doğal
Sürme artık bizi sürme 😂😆
Kullanmayı azalt biterim bulamazsın bir daha derdi vfhbgnbg
Allah aşkına beni yolculukta yanıma alma tüm renklerim kırılıp birbirine bulaşıyor ( far paleti )
Kız aldın koydun bizi bu kutuya kullan artk tarihimiz geçecek
Fondöten beni düzgün kullanmayı hala ogrenemedn dick 😄
Tint ve maskaram benimle kanka iken diğerleri bana bizi hiç kullanmıyorsun tribi atabilirlerdi. 😁
Bişi diceklerini sanmiyom makyaj malzemem yok çünkü dkdndjdndjdj
Madem kullanmıcqktın niye aldın duygularımızla oynadın bizi bi paçavra gibi köşeye attın
Madem kullanmayacaktin neden aldın beni:)))
bizi ne zaman kullanicaksin derlerdi sjshdb
Arada kullan derlerdi
rujum bensiz bir gün geçir artık derdi 😬
Bizi bi bitir artık sende kurtul bizde 😂
Beni süüür sür beniiiii dkjvjf
Yedin bitirdin beni sakin ol :)
Makyaj malzemem yok
Makyaj malzemem olmadığı için mesaj atamazlar...
Yaşın 45 üstü mü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Felinsu, makyaj malzemelerin kesinlikle çok eğlenceli ve komik mesajlar atardı! Mesela, rujun "Beni bugün de yanına al, harika bir gün olacağına söz veriyorum! 💄" derdi. Fondötenin ise "Yine mükemmel bir zemin yaratmam lazım, değil mi? 😊" diye seslenirdi. Fırçaların, tabii ki "Lütfen beni yıka, böylece görevimi daha iyi yapabilirim! 🧼" diyerek naz yapardı.
Ve unutma, makyaj malzemeleri sadece dış güzelliğini vurgulamak için var. İçindeki canlılığı ve enerjiyi sakın kaybetme! 🌟 Her zaman doğal güzelliğinle de ışılda. Sen en güzel halinle her an parlıyorsun! ✨💖