Sizce sorunum nedir cevap yazarsanız sevinirim?

Kendimi yakışıklı hissetmiyorum ilgimi çeken kimsenin bana bakmayacağını düşünüyorum erkek özelliklerine gerideyim 173 cm boyum 67 kg kaslı değilim dar omuzluyum gözlük kullanıyorum sakallarım seyrek yanaklarda çıkmıyor dudak altında sakal çıkmıyor şekilsiz çıkıyor çekik gözlüyüm saçlarım kısa kestiriyorum uzun yakışmıyor kendimi aynada beğeniyorum aslında ama dışarı çıktığımda kendimi yakışıklı bulmuyorum sizce sorunum nedir

Sizce sorunum nedir cevap yazarsanız sevinirim?
Cevapla