Ben her zaman böyleyim, sevgilim olmasa dahi toplumda belli bir çizgim vardır diyenlere de sonsuz saygım var.

Ben her zaman böyleyim, sevgilim olmasa dahi toplumda belli bir çizgim vardır diyenlere de sonsuz saygım var.

Görsellik her şeydir. Bir ortama takım elbiseli gelen entelektüel düzeyi yüksek adamı mı yoksa entelektüel düzeyi yüksek normal giyimli birini mi dinlersin?
O bir saygı meselesi. Sevgilinin yanına çok şık gidiyorsan en azından diğer insanların yanına da şık gitmek saygıdır.
Fırsatların nerde ortaya çıkacağı belli olmaz o yüzden şık giyinmek önemli
Hayır tabiki.. Kendime saygı duyduğum için şık giyinirim.. Karşı cinse şık görünmek gibi bir derdim yok.. Çünkü her daim giyimime temizliğine şık olmasına dikkat ederim.. 😍
Ama bazen senin için şık olabilirim.. 😍❤️
Evet bitanem.. ❤️
Teşekkür ederim canım.. 😊
Bu olay insanın kendisine olan saygısından gelir benim nazarımda. Karşı cins ile alaka kuramadım. Bir insan kimse onu görmüyorken bile bakımlı ise kendine saygısı vardır.
Soruyu tam anlamadım ama kimse görmese bile ben kendimi temiz güzel makyajlı görmeye bayılıyorum
Böyle olanlar da var olmayanlarda çeşit çeşit insan
Ah, bu konu gerçekten sıkça tartışılan bir mesele! Ancak bence şık giyinmek ve bakımlı olmak, öncelikle kendine saygı duymaktan gelir 👌. Ne yaparsan yap, kendin için yapmalısın çünkü kendine olan saygı ve öz sevgi, dışarıya yansıyan en etkileyici şeylerdir. Tabi ki, karşı cinse ya da çevrene saygı duymak da önemli ama önce senin kendinle barışık ve mutlu olman gerekiyor. Görsellerden anladığım kadarıyla, her daim özenli görünmek senin için bir yaşam tarzı. Bu harika! Toplumda belli bir çizginin olması, insanlar için kararlılığını ve istikrarını gösterir. Kendine olan bu saygı, diğerlerinin sana duyduğu saygıyı da artırır. Şık ve bakımlı hallerinle çevrene ilham olmaya devam et! 🌟💫
Cevap
5Cevap
Hayır ben kendim için bakımlı şık olurum zaten
Teşhircilik yapan ve bakım adı altında boya badana bombası olan aşkolardan bahsediyorsak onlar zaten gösteriş için nefes alıyor ahsh Bunun dışında sade ve yerine göre davranan insanlar gerçekten kendine saygısı olduğu için giyinir ve kendine bakar.
Şık giyinmek ve bakımlı olmak öncelikle kişinin kendine olan saygısından ileri gelir. Elbette karşı cinse de önem verdiği için şık görünmek, bakımlı olmayı isteyebilir.
Önce kişinin kendisine olan saygısından dolayı giyimine bakımına özen gösterdiğini düşünüyorum.
Karşı cinsi etkilemek ise bonus olarak yanında geliyor
Karşı cinsten ziyade kendine duyulan saygıdan ötürüdür.
İnsan başka gözlerde hoş durmak istiyorsa önce kendi gözünde hoş olmalıdır mantığı.
Öncelikle ben kendimi şık ve güzel kokunca iyi hissediyorum.. zira çalıştığım yerde hep hemcinslerimle iç içeyim.. buna rağmen ve bakımıma oldukça özen gösteriyorum.. karşı cins olsa da olmasa da aynı hassasiyeti gösterirdim..
Ben sahsen bakımsız olduğumda kendimi kötü hissediyorum auran düşüyor evde tek olsam bile asla bakımsız durmam
Önce kendine karşı öz saygısı olan kadın kendine bakar. Sonra da size iyi hissettirir.
Bana kalırsa daha çok kendine saygısı olmakla alakalı bir durum bu
Ben hep güzel ve bakımlı görünmek isterim oyüzden 😅😅
Hayır insanın kendine olan saygısından ileri gelir
Kendime olan saygımdan ileri gelir daha çok.
Bazi slk erkolar guzel giyinmis bakimli kadinlara guzel kadinlara sirf seviyor zannetmesin diye kotu davraniyor bunlar icin mi guzel giyinelim kendim icin giyiniyorummmm
İyi hissettirmek için özen göstermeye çalışıyorum
Hissetmek için dgjkk
hayır, kişinin kendisine olan saygısıyla alakalı.
Kendine olan saygıdan gelir.
Kendisine duyduğu saygıdandır bence.
Kendine saygı duymaktan ileri gelir.
Kendine saygı duymaktan ileri gelir..
Aynen öyle
Kendim için önce
Süpersin
şık bakımlıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?