18 yasinda makyaj yapmayan kiz kötü mü durur?

Arkadaşlar soru başlıkta. Kötü mü duruyor sizce? Veya bakımsız duruyor mu? Ben makyaj yapmasını bilmediğim için boyleyim. Kendimi çok çocuksu hissediyorum ayni zamanda. Çocukların mesela hiç makyaj vs yapmaya ihtiyacı yoktur doğal olarak. Olduğu gibi dışarı çıkarlar. Ben de böyle hissediyorum istemsiz. Yasitlarima bakıyorum en azından doğal bir şeyler de olsa azıcık yapıyorlar. Güzel de duruyorlar. Ben hiç bilmiyorum. Nereden ve nasıl öğreniliyor makyaj yapmak, siz nasıl öğrendiniz? Yardım eder misiniz?
18 yasinda makyaj yapmayan kiz kötü mü durur?
Cevapla