Kocanız biraz kıllı mı olmalı yoksa köse mi olmalı?
Erkeksi olduğunu düşündürür, olması gerekendir bence
İtici olduğunu düşündürür, bence vücut kıllarını almalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence yapay zeka güzel açıklamış. Ben olsam kendimi nasıl rahat hissediyorsam öyle olmasını ve karımın da beni o şekilde kabul etmesini isterdim. Bu bir nevi kadınların nasıl giyinmek istemesi gibi bir şey.
Kılların kişisel tercih meselesi olduğuna inanıyorum. Benim kişisel fikrim, kocanın doğal haliyle rahat olması gerektiği yönünde. Kıllar, birçok insana göre erkeksilik göstergesi olabilir ve bu çok çekici bulunabilir. Kılları kestiğinde veya aldığında daha pürüzsüz bir görünüm elde edilir, bu da bazı kişiler için tercih edilebilir. Ancak, önemli olan partnerinin nasıl rahat hissettiğidir. Kocanın kıllı mı köse mi olması gerektiği konusunda bir yargıya varamazsın, bu tamamen onun neyi tercih ettiğine ve senin de hangisini daha çok beğendiğine bağlı. Doğallığı sevdiğin için ben "Erkeksi olduğunu düşündürür, olması gerekendir bence" şıkkını seçiyorum. 💗💪#LoveYourself
Cevap
3Cevap
Kimisi o mu kadin ben mi killi olucqk diyor kimisi dağ ayısı diyor kişiye göre değişir
çok olmamalı
İtici
killi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?