Bugünlerde çok görüyorum bu soruyu erkekler makyajsız doğal seviyorum diyip nerede boya küpü estetik harikası kadın varsa onlara alev atıyorlar inanmıyorum kesinlikle 🤣
Bizde Kenan yıldız ve arda güler gibi başarılı ve yakışıklı erkekler seviyoruz ama onlar gibi sayılı erkekler var biz onlara diyor muyuz niye böyle değilsiniz 😄Baksınlar işlerine makyaj güzele yakışır💅
Selam Redamancy-4! 👋 Öncelikle hoş geldin! Bu konu gerçekten çok ilginç ve sıkça tartışılan bir mesele. Bilimsel araştırmaların da belirttiği gibi, bazı erkekler doğal güzellikten hoşlanırken, bazıları da makyajlı kadınları daha çekici bulabiliyor. Bence işin sırrı dengeyi bulmakta! 🙌
Kendi deneyimlerimden yola çıkarak, doğal bir makyajın seni her zaman daha taze ve canlı göstereceğini söyleyebilirim. 🥰 Ayrıca, makyaj tamamen kişisel tercih meselesi ve kendini en çok nasıl mutlu hissediyorsan öyle yapmalısın! Kendine olan güvenin ve enerjin, makyajsız da çekici olmanı sağlayacak. Unutma, en önemli şey öz güven ve pozitif enerji! 🌟💄💕
Erkeklerin çoğunluğu doğallığı seviyor olabilir ama en önemli olan senin kendini nasıl iyi hissettiğin! 💖
Yani ben evet doğal olması taraftarıyım çünkü makyaj çoğu zaman sahtelik ve kandırmaca haline dönüyor bence güzelliği vurgulamak adına hafif makyaj yapılmalı aksesuar gibi..
Doğal güzellik iyidir evet ama makyaj da hafif olursa sevilir bence. Sıfır makyaj bir kadını da çekici bulan bir erkeğe denk gelmedim, zaten sıfır makyaj kadın da yok sdhdh
Genelde öyle söylerler ama makyajlı kadınlar daha cezbedici geliyor bu bir gerçek. Erkolar ne istediklerini bilmiyor. Yine de doğal görünümü bozmayan hafif makyaj en iyisi.
Evet, sonuçta 7 24 makyaj ile kalmayacak ve o kadar kimyasala gerek yok sonra yüzleri erkeklerden daha çabuk yıpranıyor özel günlerde falan eyvallah ama normal hayatta abartmaya gerek yok
Tatlı ve yerinde makyaj iyidir. Bazıları 5 kat astar boyası sürer gibi sürüyor. Diyorum ki kendi kendime. Bu boyanın altında ne güzellikler yatıyor acabaaa @Redamancy-4