Evet ama en sağlıklı olanı, güzellik merkezindeki hijyensizlikten hpv bulaşanı bile duydum, o yüzden böyle yerlere gitmem, ya paraya kıyar doktora giderim ya da hiç yaptırmam ben şahsen, doktoru da iyi araştırmak lazım tabiki
Bi ara bu konu Twitterda viral oldu ben de oradan okudum, oralarda çalışmış kızlar insanlara kendilerini kötü hissettirerek mesela kararman var falan diyerek ürün satmaya çalıştıklarını falan hepsini yazmışlar, güzellik merkezindeki makinaların da sahte olduğunu söyleyenler de var. Doktora gidince de tamamen bitecek diye bir şey yok ki, Lazer tamamen kişiyle alakalı, hormonlar kıl rengi vs birçok değişken etken var
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Epilasyona gittim çift lazer etkisi dedi makina alexander başlık buz başlık ama öyle işe yaramadı ki neden sizce?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
alexte buz başlık olduğunu ilk kez duydum alex ütüleme şeklinde yapılır ucu incedir diod buz lazer olur başlığı geniştir
Evet başlık geniş
o zaman diod makine
Makine alexander bu yeni üretildi sadece burada var dedi
ahahhaha alex senelerdir türkiyede vsr ve sadece kliniklerde uygulanır ayrıca başlığı buzlu olmaz
Ama öyle dedi bu yeni dedi. Çift makina dedi 🥺
neler derler neler bilemem belki yeni buzlu bir şey çıkmıştır ama dediğim gibi klinik harici alex yasak diye biliyorum
yine de öyle diyorsa öyledir tabii
Bi daha gideceğim hangi makşna lı nasıl bir yere gideyim sence
Bi de işe gidiyorum jiletle alıyordum bu yüzden mi hiç etkisi olması sence ya
ilk seansta anlayamazsın lazerin etkisini
5. Seansı bitirdim
hiç mi azalmadı
% 25
Nereye gittin? Güzellik merkezi gibi yerlerin kullandıkları aletler de sahte insanlara da yalan söylüyorlarmis doktora yaptırmak en güvenilir olanı
Doktor 3 4 katı değil 9 10 katı alıyor
Evet ama en sağlıklı olanı, güzellik merkezindeki hijyensizlikten hpv bulaşanı bile duydum, o yüzden böyle yerlere gitmem, ya paraya kıyar doktora giderim ya da hiç yaptırmam ben şahsen, doktoru da iyi araştırmak lazım tabiki
Ayyy deme kızzz
Bi ara bu konu Twitterda viral oldu ben de oradan okudum, oralarda çalışmış kızlar insanlara kendilerini kötü hissettirerek mesela kararman var falan diyerek ürün satmaya çalıştıklarını falan hepsini yazmışlar, güzellik merkezindeki makinaların da sahte olduğunu söyleyenler de var. Doktora gidince de tamamen bitecek diye bir şey yok ki, Lazer tamamen kişiyle alakalı, hormonlar kıl rengi vs birçok değişken etken var
Teşekkür ederim canım
Hormonal sorunlardan kaynaklı olabilir bi hormonlarına baktır istersen ya da düzenli gitmeyince de işe yaramıyo
Baktırdım sorun yok
Tek seferde belli olmaz
5 seans 😏
5. Yani
Eee bişey demediler mi
Kadın kelek çıktı ne dicek beklediğimiz etkiyi göremedik diyor
Paramı verin de ya da bedava beş seans daha
Ne diyim ya saçından olcam yelkozu
Yol kız
Evet olabilir
Para tuzağı