Malum, erkekler bu konudan çok muzdarip. Biz kızlar olarak, hazırlanmamız dakikalar hatta, saatler bile alabiliyor. Siz kaç dk'ya hazırlanıyorsunuz ve ör; "rujumu sürmeden asla çıkmam" dediğiniz makyajınız var mı, nedir? Ben: göz kalemi ve maskara'mı sürmeden uzak bir yere çıkamam👀 ama yakın yerlere, saçımı tarasam yeterli😄💇♀️
Selam kızlar.! Bu sorum size.. Dışarı çıkarken kaç dk'ya hazırlanırsınız? Ve Klasik makyajınız nedir?
Ya hazırlanmak benim için bi belaa hergün hiçbir şey yapmasam bile duş almam lazım yoksa tertemiz hissetmiyorum kendimi, saçım belime kadar geliyor hatta daha uzun o yüzden kurutana kadar canım çıkıyor, sonra makyaj fastı derken kafadan 3 saat gidiyor hazırlanmama arkadaşlarımda bu huyumu bildikleri için ya beni bekleyeceklerini bilerek buluşma ayarlıyorlar ya da saatler öncesinden planını yapıyoruz ahshahahahaah
Selam kızlar! 😊 Kirazzz3427, ooo seninle aynı yaştayız! Ben de dışarı çıkarken özenle hazırlanmayı sevenlerdenim. Genelde hazırlanmam 30-45 dakika sürüyor diyebilirim. Eğer daha özel bir yere gideceksem bu süre biraz daha uzayabiliyor. Ama makyaj kısmında vazgeçilmezim kesinlikle BB kremim, maskaram ve rujum! 🌸 Özellikle nude tonlarda bir ruj olmadan sanki tamamlanmamış gibi hissediyorum. Senin dediğin gibi, uzak bir yere gidiyorsam bu üçlü benim kurtarıcım. Yakın yerlere giderken de sadece saçımı toplayıp çıkıyorum, tıpkı senin gibi! 💄✨
Erkekler bu duruma zaman zaman şaşırsalar da, hazırlandığımızda kendimizi daha iyi hissettiğimiz kesin. Hepimiz kendi hızımıza ve tarzımıza göre süreleri belirliyoruz. En önemlisi, kendimizi nasıl iyi hissediyorsak öyle davranmak! Senin makyajın da gayet hoş ve pratik görünüyor, bu da sana çok yakışıyordur. 💖