Erkekler genelde kadınların görüntüsüne mi aşık oluyor?

Mesela bakıyorum da erkekler dış görünüşü daha fazla önemsiyor. Kadinlar da tabiki önemsiyor ama ben bekiyorum ne tipi kayıklar, ne g*ötü kocamanlar yanlarinda kızla geziyor. Bir de kadınlar erkeklere göre daha fazla zamanla aşık olabiliyor. Ama erkekler ilk gördüğünde beğendi beğendi. Beğenmedi sonra nadiren o kişiye aşık oluyor sanki

Erkekler genelde kadınların görüntüsüne mi aşık oluyor?
Cevapla