Çirkin olmak gerçekten herşeyi gölgeliyor mu?

İçimi dökmek için bu uygulamayı yüklettim.
Küçükken bize "çirkin olmak önemli değil davranışlar daha önemlidir" derlerdi ama öyle değilmiş. Eğer öyle olsaydı bu yaşıma kadar acı çeker miydim? Çeker miydik?
Daha 5 yaşındayken aynaya küstüm, nedeni ise annemin beni çirkin olduğum için köye götürmemesiydi. Bilerek aynayı yüzüme tutarlardı izin vermezdim ya da izin vermemeye çalışırdım bu yüzden akrabalar bana deli demeye başlamıştı hastaneye götürücez seni tımarhanede kalıcaksın diye zaten o noktada psikolojim bozulmuştu gerçekten deli miyim diye
Sonra ilkokula başladım hiç arkadaşım olmasa bile güzel geçmişti. Ortaokula başladığım da herşeyimle dalga geçildi şakasız her okul çıkışı dövülüyordum. İyi niyetim suistimal edilmişti. Saf mıydım? Evet bu yüzden mi bunlar oldu hayır çirkin olduğum için. bunlar sadece fazlalıktı neyse lisede derece yapmama rağmen mahalle okuluna gönderdiler lisem ortaokuldan daha berbattı. Neyse Lise bittiğinde şükürler olsun demiştim ama öyle olmadı evden adımımı atamıyorum travmalarım yüzünden daha 18 yaşındayım bende gezmek istiyorum ya bende markete gidip yemek tariflerinin malzemelerini almak istiyorum. Aşağılandımda kendimi savunmak istiyorum ama savunulucak bir tarafım yok hepsinde haklılar. Ama bunu çocukken yapmasalardı. Bende kumdan pasta yapmak istiyordum ama işte istiyordum. Hiç evden çıkmadım okula bile yarım yamalak giderdim. Benim suçum muydu ben mi istedim böyle olmasını. Bazen İzmir'deki kızlar çok güzel diyenleri görürüm "beni görünce acaba hevesi kaçar mı" diye neyse buraya kadardı okuduğunuz için teşekkürlerrr🤍🎀
Çirkin olmak gerçekten herşeyi gölgeliyor mu?
Cevapla