Kapalı kadınları güzel buluyor musunuz?

Ben kapalı değilim ama kapanırsam ferace giymeyi düşünürüm. Çok asil durmuyor mu? Bence öyle. Pantolon tunik kombininden çok daha asil ve zarif duruyor siyah ferace.

Kapalı kadınları güzel buluyor musunuz?
Cevapla