Lütfen saçmalamadan düzgün bir şekilde yorum yapalım fotoğrafta belki pek belli olmuyor Geçmeyen bir kalemle Çerçeve yaptım ama fazla büyütmüşüm sanırım taşırmışım daha doğrusu komik duruyor Sanki fazla taşırdığım için dediğim gibi ikisi de geçmiyor Yemek yesem de dişlerimi fırçalasam da beş 6 saatin sonunda geçiyor

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Aşkom dudakların güzel fakat ruj dudaklarını kötü göstermiş yaptığın dudak kombosu bencee sana gitmemiş kendi cilt rengine göre kombo dene bence aşko🥰
selam onsekizmisin
@murat1_almanya evet
nerdensin ne yapyiorsun su an
@murat1_almanya söylemek istemiyorum. Anlayışınız için şimdiden teşekkürler. İyi günler
seninle konusmak istiyorum
@murat1_almanya Fakat ben istemiyorum. Lütfen anlayışlı olun. İyi günler
Nasıl bir Renk tercih etmeliyim
O kadarını bilemiyorum canım ya
Taşırdığın belli değil. Şimdi yüzünü tamamen görmeden sadece dudağına bakarak yorum yapmak da yanlış olur.
Komik durmuyor gayet güzel duruyor ama açıkçası o Gamze var olduğu sürece ne yaparsan yap güzel görünür
Biraz fazla taşırmissin neyse 5 6 saat idare etcen artık
Fazla büyük duruyor yüzünü de düşününce büyük gözüküyordur muhtemelen
hayır tatlı duruyor ayrıca gamzelerinde var.
Dış cerceve güzel bence içine sürdüğün renk olmamış daha nude pembe sürersen mük olur bence
@Evanjelina ben mük demek istiyorum sana ne oluyor yürüyen TDK
@Evanjelina kardesim sanane. Her skim seye atlamayin sende herkese Türkçemizi güzel kullanalım lütfen yaaaa diyince havalı olmuyorsun mal oluyorsun
Haddini bil seviyesiz, terbiyesiz. Muhatabım değilsin Kaybol...
@Evanjelina hadsiz biri varsa o da sensin insan gibi yazdın sanki de bir de güzel karsilik bekliyor. Hadi ikile
Tamam kardeşim hadi işine bak.
Çok iyi neyi var bunun dudak önemli ama işlevi nasıl önemli olan 🤭🤭
Dudağın normalde incemi, fena değil
İnce de değil kalın da değil orta
Taşirarak sürmesen daha iyi
Gayet iyi duruyor. Gamzeler de cabası :)
Sıkıntı nerdeymiş ki anlamadım
Önemli olan şekli değil, işlevi.
Dudak iyi ama Ruj rengini değiş
Aşırı iyi
soruma cevap verirmisniz acil biraz
Çok güzel duruyor.
güzel duruyor
Tam yemelik 😋😂
Tatlı gorunuyor
Gayet şirin
Rujun çok kötü bence değiştirmelisin
Yoo çok güzel
Gamzen tatlı duruyor dudağını dikkat etmedim
harikadir
güzelde durmuyor