Lütfen yorum yapar mısınız dudağım çok mu kötü duruyor?

Lütfen saçmalamadan düzgün bir şekilde yorum yapalım fotoğrafta belki pek belli olmuyor Geçmeyen bir kalemle Çerçeve yaptım ama fazla büyütmüşüm sanırım taşırmışım daha doğrusu komik duruyor Sanki fazla taşırdığım için dediğim gibi ikisi de geçmiyor Yemek yesem de dişlerimi fırçalasam da beş 6 saatin sonunda geçiyor

Lütfen yorum yapar mısınız dudağım çok mu kötü duruyor?
Lütfen yorum yapar mısınız dudağım çok mu kötü duruyor?
Cevapla