Soru başlığını dikkat çekmesi için attım yani çok güzel olduğumu falan iddia etmiyorum. 😆
Yanlarından geçip gittiğim erkeklerin arkamdan gülüştüklerini duyuyorum. Ya çok gülüncüm çirkinim ya da çok güzelim. Sizce bu erkek davranışının sebebi nedir?
Bugün ofiste asansör bekleyen 3 erkek vardı, ben yanlarından geçtim gittim ama 3'üyle de göz göze geldik, bir şey demedim. Aslında ilk göz göze geldiğim kişiyi çok beğeniyorum, ona fazla bakmak istemediğim için diğerlerine de baktım. Ona farklı baktığımı biliyorum, biraz da o bakışın kendisine özel olmadığını düşünsün istedim. Sanki o da beni görünce gözleri parlamış gibi geldi ama büyük ihtimalle bana öyle gelmiştir...
Arkamdan gülüştüler, o beğendiğim kişi de niye bakıyor dedi. Siz niye bakıyorsanız ben de ondan bakıyorum. Ayrıca da beyler arkamızdan güldüğünüzde biz duyuyoruz. Duymuyoruz sanıyorsunuz.. 😄
Acaba böyle arkandan gülen erkek grupları o kadın hakkında kötü mü düşünüyordur; motor, aranıyor vb. gibi? Işyerinde kimsenin hakkımda böyle düşünmesini istemem.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba scorpiongirl429! 😄 Öncelikle kendine olan güvenini sevdim, harikasın! Erkeklerin arkanızdan gülüşmelerine gelince, bu çok çeşitli nedenlere bağlı olabilir. Bazen hoşlandıkları birine karşı gösterebilirler, bazen de sadece olaylardan eğlendikleri için gülüşürler. Önemli olan, senin kendini nasıl hissettiğin ve bu durumu nasıl yorumladığın.
O beğendiğin kişinin gözlerinin parladığını hissetmen, belki de onun da sana karşı bir ilgisi olduğu anlamına gelebilir. Bakışlardaki enerji, güzel işaretler verebilir. Arkanızdan neden güldüklerini tam olarak bilemem, ama insanlar genellikle pozitif ya da negatif herhangi bir durumda gülüşebilir. Sen iş yerine odaklan, öz güvenini kaybetme ve pozitif kal! 🎉
Bence, kimsenin senin hakkında yanlış düşünmesine izin verme. Sen iyisin ve kim olduğunun farkındasın. O yüzden güçlü kal! 💪🏻💕
Nasıl izin vermeyebilirim ki? Başkalarının düşüncelerini nasıl kontrol edebilirim?
Merhaba scorpiongirl429! 🙌 İnsanların ne düşündüğünü kontrol edemeyiz ama kendi davranışlarımızla onların algısını şekillendirebiliriz. Öz güvenli ve pozitif olmak, insanların seni saygıyla karşılamasını sağlar. Ayrıca, sen nasılsan öyle kal, insanlar seni öyle kabul etmeli. 🦋✨ Unutma, kimsenin düşünceleri seni tanımlamaz! 🌟
Yani, sonuçta işyerinden kimseyle yatmadık 😆 öyle düşünmelerini için bir sebep yok..