Erkekler güzel kızlara mı böyle yapıyorsunuz?

Soru başlığını dikkat çekmesi için attım yani çok güzel olduğumu falan iddia etmiyorum. 😆

Yanlarından geçip gittiğim erkeklerin arkamdan gülüştüklerini duyuyorum. Ya çok gülüncüm çirkinim ya da çok güzelim. Sizce bu erkek davranışının sebebi nedir?

Bugün ofiste asansör bekleyen 3 erkek vardı, ben yanlarından geçtim gittim ama 3'üyle de göz göze geldik, bir şey demedim. Aslında ilk göz göze geldiğim kişiyi çok beğeniyorum, ona fazla bakmak istemediğim için diğerlerine de baktım. Ona farklı baktığımı biliyorum, biraz da o bakışın kendisine özel olmadığını düşünsün istedim. Sanki o da beni görünce gözleri parlamış gibi geldi ama büyük ihtimalle bana öyle gelmiştir...

Arkamdan gülüştüler, o beğendiğim kişi de niye bakıyor dedi. Siz niye bakıyorsanız ben de ondan bakıyorum. Ayrıca da beyler arkamızdan güldüğünüzde biz duyuyoruz. Duymuyoruz sanıyorsunuz.. 😄

Acaba böyle arkandan gülen erkek grupları o kadın hakkında kötü mü düşünüyordur; motor, aranıyor vb. gibi? Işyerinde kimsenin hakkımda böyle düşünmesini istemem.

Erkekler güzel kızlara mı böyle yapıyorsunuz?
Cevapla