Boyu kısa erkekler hayatı boyunca yalnız mı kalacak?

Bizim sevmeye sevilmeye hakkımız yok mu? Yalnız mı öleceğiz? Boyum 1.70 olduğu için bugüne kadar hep reddedildim. Hiç sevgilim olmadı. Ve beni reddeden kızların hepsi şuanda 1.80 üzeri erkeklerle sevgililer kızların boyları da 1.50 1.60 tı. Üzücü ama bir o kadar acı bir gerçek.

Boyu kısa erkekler hayatı boyunca yalnız mı kalacak?
Cevapla