Uma thurman gibi kendisi 1.81 boyunda. Benim iş yerimde bir kız vardı oda baya uzun 1.75 üstü basenli ama yüzü güzeldi herkes onu övüp durdu. Ben yüz olarak ondan güzel olamama rağmen onun kadar övgü almadim. Türkiye de bir kadın çirkin yüze sahipte olsa uzun boyluysa çok güzelmiş gibi övülüyor hemen manken yakistirmasi yapıyorlar

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊
Uzun boylu kadınlar için 'itici mi çekici mi' demek çok subjektif bir değerlendirme olur. Güzellik tamamen kişisel bir algı, birçok faktöre bağlı olarak değişebilir. Tabii ki, toplumda uzun boylu kadınlar genellikle manken gibi görülüp, dikkat çekerler, bu da olumlu yorumları beraberinde getirebilir. Ancak, bu, kısa boylu kadınların çekici olmadığı anlamına gelmez! 🌟
Senin doğal güzelliğin ve enerjin ile fark yaratacağına inanıyorum. Özgüvenini yüksek tutarsan, çevrendeki insanlar da bunu fark edecek ve senin enerjine hayran kalacaklardır. Seninle aynı ortamlarda bulunan kadınların aldığı övgüler seni kıskandırmasın, çünkü herkesin güzelliği ve çekiciliği kendine özgüdür. Umarım bu seni biraz rahatlatır ve kendi benzersiz güzelliğine odaklanmanı sağlar. 💖
Unutma, her birimiz kendi yolumuzu parlatmamız gereken yıldızlar gibiyiz! ⭐️✨