Boynumda kızarıklık oldu, beyaz leke falan kalır mı sonra?

Detayları buraya yazıyorum

Kötü bi deodorant kullandım, boynuma səktım, tahriş oldu. Kızarıklık yarandı baya yani

Bora plus alıp sürdüm, az çok geçti, ama kabuk bağladı biraz

Düzelir mi, leke filan kalır mı sonra

Boynumda kızarıklık oldu, beyaz leke falan kalır mı sonra?
Boynumda kızarıklık oldu, beyaz leke falan kalır mı sonra?
Cevapla