Detayları buraya yazıyorum
Kötü bi deodorant kullandım, boynuma səktım, tahriş oldu. Kızarıklık yarandı baya yani
Bora plus alıp sürdüm, az çok geçti, ama kabuk bağladı biraz
Düzelir mi, leke filan kalır mı sonra

Detayları buraya yazıyorum
Kötü bi deodorant kullandım, boynuma səktım, tahriş oldu. Kızarıklık yarandı baya yani
Bora plus alıp sürdüm, az çok geçti, ama kabuk bağladı biraz
Düzelir mi, leke filan kalır mı sonra

Çok çok geçmiş olsun, ciddi bir şey olmasa gerek, yani öyle umuyorum. Ama yine de geciktirmeden mutlaka bir dermatoloğa görünsen daha iyi olur sanki :)
Cevap
9Cevap
Hayır leke falan kalmaz. Sarı kantaron yağı varsa sür iz miz kalmaz.
Boynuna deodorant sıkarsan sonucu bu olur gazlı olduğu için yakmış. Deodorant zaten koltuk altınızada kullanmayın gerçekten zararlıdır uzun kullanımda onun yerine kolonya kullanın
baya yanmış bu. bence şampuan işi değl. geçecektir kısa süre sonra deri değişince umarım
Başka ne olabilir? Hem şampuan demedim, deodorant dedim. Cildim biraz hassas, eş eklik edip oraya vurdum işte, sonuç hüsran.
en yanlış anladım sanırım. ama baya güneş yanığına benziyor. yakın zamanda denize gittin mi ya da havuza
Hayır ama güneşin altında sabah saatlerinde kaldığım olmuştu, evet
umarım çabuk geçer :) aile hekimine bçr görn istersen
Fotosunu atmışdım hekimin yanına gitmesem de. Bi iki krem söyledi. Ama izi kalır diye korkuyorum biraz, malum görünen yer.
Neyse.
Teşekkürler yorum için
e daha ne işte:) bebek yanık kremleri var onları da deneyebilirsin. geçer geçer :) telaşa kapılacak korkacak durum yok bcnce
Tam grupmu emdiler diye çıkışacakken deodorant dedin demekki alerji yapmış
Ne kadar terbiyesissiniz. Yorumunu screen yaptım. İcabına bakılacak
Bak bak..
Yaşın kaç senin
Kalmaz inşallah fazla güneşe çıkma
Hiç uğraşma kendi kendine geçer o
günes yanığımı
Deodorant tahriş etti
yanık kremi çözer bende
Nasıl oldu bu
yanık kremi kullanmal iyi gelebilir
yanık kremi sür
Hemen cildiyeden randevu al
Geçer bu
Kalmaz kalmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?