Kim aile kuruyorki evlenen 1 sene olmadan boşanıyor eskidendi evlenmek şimdi her şey ekonomiye bakıyor 1 milyon tl kimse çöpe atmaz çevren eğlensin diye sonuç olan erkeğe oluyor
Kadınların hiçbir hakkı yok çocuk yap nafakaya bağla boşan mallara çök bu kafada şimdiki kadınlar millet bundan evlenmiyor ticaret olmuş kadın tarafından evlilik
Bekarım ben hiç evlenmedim çevremdeki pislikleri görünce başta inanmıyordum aynı senin gibi kadınlar haklı diyordum taki gördüğüm pislikleri gerçek olduğuna inanınca dedimki artık her şey ticaret olmuş kadın milletinin aklı değişmiş ama üzülmedim çünkü erkek milleti uyandı artık evlenen yok gününü gün ediyor çoğunlukta nadir evlenen oda zor bu ekonomik şartlarda zaten kimse evlenmiyor enayi duruma düşmemek için
YouTube Famke Janssen Rpm yazıp filmin 33:40 ncı sahnesinden başlayıp sahne bitene kadar izler misin izledikten sonra en çok beğendiğin yeri söyler misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Nasıl yani aday vardı
Ara verdin
Sonra ayrıldın
Buraya geri döndün
yok ya 6 ay kullanıyorum 6 ay kayboluyorum
Neden ki?
canım sıkılıyor fazla kullanmıyorum siteyi
Maymun iştahlı çıktın sende
Güzel sohbet edecek arkadaşlar var aslında
maymun istahlı sensin en azından gercekte normal hayatım sanal hayat farklı
Konuşabiliriz
Şaka yaptığımı anlamamışsın sorun yok 😀
Burada güzel dostluklar var ama
bir bayana sakada olsa bu laf denmez
Normalde buradaki bayanlar benim muhabbetimi sever
Biraz söylememimi ayarlayamadım sanırım kusura bakam
Konuşalım istersen
olur
Takip ricası istesem nasıl olur
Belki de kısmetin burada belkide kısmetinin yorumunu okuyorsun şu an
seni tanıdım kendini tarif ettin galiba
Aynen yaa beni nasıl tanıdın ben seni tanıyamadım
ismnden
Sen kimsin ki cidden tanımadım
İzmirli misin
Bizi birak sen nasılsın
iyiyim allaha şükür
İyi iyi
Gel bari ziyan olma biz evlenelim bu sene 🥰🥰
ziyan olmam merak etme
Tamam git evlen ozm knk
bulursam neden olmasın
Ayağına gelen kısmeti cevirdin bulursam neden olmasın diyorsun sakamisin sen 😅😅
yok sen benden küçüksün ahahah
27 yaşındayım nerem küçük
25 yazmısım ben nerden bilebilrim ajajjaj
Dm den gelde tanışalım kafana göre biri değilsem engelle gitsin beni
Ben varım seni tanıyan işte gel konuşalım diyorum ama konuşmuyorsun
Anlamış değilim evlilik kurtluşmu :)
yasım geçiyor
Geçsin insan ölürken yalnız ölüyor seninkisi kurtuluş değilki
yanlız herkes ölüyor aile kurmak herkes ister
Kim aile kuruyorki evlenen 1 sene olmadan boşanıyor eskidendi evlenmek şimdi her şey ekonomiye bakıyor 1 milyon tl kimse çöpe atmaz çevren eğlensin diye sonuç olan erkeğe oluyor
erkekle alakası yok kadınlar mağdur tanıdıgım var
Sevilmeden evlenen kadınlar bu sorunu yaşıyor ama hukuk kadından yana
sevilmekle alakası yok genellikle kadınlar haklı
Kadınların hiçbir hakkı yok çocuk yap nafakaya bağla boşan mallara çök bu kafada şimdiki kadınlar millet bundan evlenmiyor ticaret olmuş kadın tarafından evlilik
evet kadın baksın çocuklara erkek nafaka ödemeli herseyin ceken kadın evin işini yapan kadın tabiki kadın haklı
ticaret erkekler hatalı naaka ödemeyip kadın süründürürler anca
Bak para olarak görüyorsunuz erkeği onun için gereksiz evlenmek
para olarak gören sensin yengeye naptıysan artık bosandı demek fazla acısı kalmıs
hersey maddiyat para bedavaya sen evlen kimse bedavaya evlenmez hayat gerceğine ask karın doyurmaz sende para için evlenirsin
gereksiz sensin kimse bedava gereksiz dediğin evlenmez
Bekarım ben hiç evlenmedim çevremdeki pislikleri görünce başta inanmıyordum aynı senin gibi kadınlar haklı diyordum taki gördüğüm pislikleri gerçek olduğuna inanınca dedimki artık her şey ticaret olmuş kadın milletinin aklı değişmiş ama üzülmedim çünkü erkek milleti uyandı artık evlenen yok gününü gün ediyor çoğunlukta nadir evlenen oda zor bu ekonomik şartlarda zaten kimse evlenmiyor enayi duruma düşmemek için
Beni ilgilendirmez evlenmezse evlenme banane banada pislik diyemezsin veririm savcılığa ticaret değil herkes maddiyata evlenir ask karın doyurmaz beni kimse ilgilendirmez
Evlenecek kocayı bulursan verirsin savcılığa :)
sen bana pislik diyemezsin savcılıga seni verecem karı bul sende anca bosarsın
evliği ticaret gören sesnsin sen bana pislik diyemezsin hakaret edemezsin
Sana nerde pislik demişim? Hayırdır kimi veriyorsun iftira atmakla ben veririm seni savcılığa
Ne ortak dertlerimiz var 😂
aynı baskada var
Sey kaseleyip. imzaliyacaksan evrak seklinde diğer dertlerimin. listesini atayim 😂
Kursakta kalan hayaller mesela
cok hayalim var olur mu bilmiyorum
Takip atarsan dertlesmek istiyorum
İyiyiz sen nasılsın bunalıma girme 🤭🤭
nerde tanıyorsun beni isim tanıdık
Tanımıyorum sadece sorunu okudum 🤭🤭🤭
tamam bu sitede kimse kalmamıs her gittiğimde değişiyor herkes
Tanışmak istersen buradayım 🤭🤭
olur arkadaş olabiliriz
Çok sevindim 🤭🤭 yaş kaç
yazdım senin kaç
25 🤭🤭 okuyor musun
bitirdim istediğim bölüm değildi
üzüldüm 🤭 bir şey sorabilir miyim arkadaşım
sor
YouTube Famke Janssen Rpm yazıp filmin 33:40 ncı sahnesinden başlayıp sahne bitene kadar izler misin izledikten sonra en çok beğendiğin yeri söyler misin?
yok
Rica etsem
Tanisabiliriz isterseniz
Durumun nasıl peki
Allaha şükür yaşıyorum
Öyle değil
Ben 20 yaşındayım ama çok istiyorum mesela evlenmeyi başıma vurdu resmen
daha yasın kac üniversiteyi bitir
Sizi düşünemiyorum
ben ne alaka
Neyse detaya girmicem
anladım neyse boş ver
Tahmin ettiğim ama
anladım yazma
sana vurduysa evlen banane
😀😀
jdjjdjds
Anlamana sevindim
anladım nceden zaten ahahahah
Ah ah bekarlık zor
zor tabi hhh
Seni en iyi ben anlarım
hahah ben anladım seni