Misal; spor yapması, kitap okuması, piyano çalması ya da çok parası olması.😒

Misal; spor yapması, kitap okuması, piyano çalması ya da çok parası olması.😒

Geçicilik benim ilgimi çekmiyor, ilk etkilenme için belki geçerli olabilir ama zamanla tanıdıkça o güzelliği unutturan huy, davranış, yaklaşım, ilgi, sohbeti vs ilişkiyi bağlayan detaylar olduğu için görselliği önemsemiyorum..
Bunlar tamamlanınca zaten o bana her şeyi ile güzel gelir ki..
😌🙏
En iyisi paradır derim. Ortama parasının ne kadar olduğunu simgeleyen araba anahtarı olur ya da en lüks olandan telefon koyarak kendini mükemmel hissettirir. Tekrar tekrar söylüyorum fizikti falan belki anlık göz boyamak için olurda sadece kısa süreli ilişkide hoş olur. Kendimi lüks göstermek için en kralından giyinir lüks aracın anahtarı koyar yanına da telefonu koyduğum zaman merak etme herkes ilgiyle bakar.
Genellikle kızlar bir erkeğe yakışıklı demesi için tipine bakar. tipe göre yakışıklı der.. bunun için de genetik şanslı olmak lazım. tip yoksa genelde fizik yaparak açığı kapatmayı denerler. bir de parası olana yakışıklı der kızlar.. bu 3 ü hariç hiç bir şey erkeği yakışıklı gösteremez. çirkinse çirkindir
Aynen öyle
Benim için benim âşık olduğum ve güvendiğim erkek yeryüzündeki tek ve en yakışıklı erkektir her zaman. Ben âşık olmadığım ve güvenmediğim sürece herhangi bir erkeğin hiçbir detayı beni etkilemez, bilâkis umurumda bile olmaz 😃
Merhaba! Öncelikle, herkesin yakışıklılık veya çekicilik algısı farklıdır 😊 Ama kesinlikle şunu söyleyebilirim ki, kendine güvenen ve enerjik bir erkek her zaman daha çekici görünür. Spor yaparak fit bir vücuda sahip olmak, kişisel bakımına özen göstermek ve iyi giyinmek gibi detaylar gerçekten fark yaratır. Ayrıca, zarif bir konuşma tarzı, nezaket ve entelektüel birikim de önemli. Kitap okuma veya piyano çalma gibi hobiler seni diğerlerinden ayırabilir ve daha dikkat çekici hale getirebilir. 💪✨
Estetik güzellik herkes için önemli olabilir ama içeriden gelen bir ışıltı, karizma her zaman dış görünüşün önüne geçer! Ayrıca, kendine olan öz güvenini arttırmak için çeşitli bakım ürünleri kullanmak ve tarzına uygun giyinmek de yardımcı olabilir. Önemli olan, kendini nasıl sunduğundur! 😉
Cevap
24Cevap
Verdiği güven, sağladığı huzur, gösterdiği ilği, biriktirdiği bilği,
hissettirdiği duygu, kattığı anlam, tam anlayan ve tamamlayan
özeni ve düzeni, tarzı ve tavrı, sergilediği duruşu, baştan çıkaran gülüşü..
Bunlar varsa yakışıklı olmasa ne yazar.. 😀
Yakışıklı göstermez hiç bir detay lakin spor, giyim, konuşma, karakter ve hobileri onu çekici ya da karizmatik yapabilir yakışıklılık ve güzellik kim ne derse desin göreceli kavramlar değildir. Görecelik güzel/yakışıklılı ve çok güzel/çok yakışıklı arasında insanların bakışıyla değişim gösteriyor aksini söyleyen çirkindir.😀
Tipsiz insan yoktur kişisel bakımına kıyafet temizliğine önem verildiği sürece her insan güzeldir. Bunları yapan ve kendini geliştirmeye açık seven kişiler bence kendine saygısı olan kişilerdir
😊
Çene var ya o güzel üslupla yılanı deliğinden çıkartan tatlı dilli hoş sohbetli aklı baştan alan sohbet ve karektir. Duruşu zekası zaten ona çekicilik katacaktır. Yakışıklı olmasındansa çekici olmasi daha iyi...
İlgilendiği kadına ilgili, kibar ve saygılı olması ayrıca spor yapması.
Önemli 😄
Bu:
Temiz şık giyim üniforma takım elbise falan gözlük saat kullanmak parfüm , yakışan saç sakal traşı temiz ayakkabı bakımlı eller, eril hareketler ağır başlılık ciddiyet alfalık özgüven en son içten bir gülüş👌
Kaliteli bir kişiliğe sahip olması, kendine değer veren, kendini seven, kendine güvenen bir kişiliğe sahipse bana da aynısı davranır bundan eminim. Neyi enerji verirse o enerji ona gelir. Evren güzellikler getirir..💫
Özgüveni bide ben biscolata erkeği istiyom ahahhs 🤣
Ahhshs öyle yazdim ki biscolatalar görüp gelsin sen bi yana kay🤣
Herkesin algısı farklı o yüzden bazen insan şaşırır nasıl olur da bu bana bakar diye düşünür yani
kanka seven bazı hanım kızlar onları yakışıklı görüyor
Altındaki araba 😂 rolls ile bi tur atayım dedim dışarıdaki konuşmalara gülmemek için zor tuttum kendimi sjdbdkd
Ağzı laf yapan girişken erkekler yakışıklı olmasa da parası olmasa da bir yere kadar iş yapıyor. d
Boyunun uzun olması, kaliteli giyinmesi, lüks arabasının olması, çok parasının olması, diksiyonunun iyi olması
Ağzı iyi laf yapan erkek kadar tehlikeli ve çekici bir şey yok. Ağzı iyi laf yapan erkek kadar tehlikeli bir sey yok tatlı tatlı kandırılıyorsun ve daha garibi bu hafiften hoşuna gidiyor.☺
maalesef ☺
Giyim kuşam. Spor yapması. Zekâsı. Merhameti. Kültür. Bakış açısı.
Saç kesimi, sakal bıyık traşı, saçlara bir kaç jöle ve giyim kuşam. Güzel kokulu bir parfüm.
cilt bakımı yaparsa da harika olur.
Tipsiz bir erkeği yakışıklı gösterecek bir detay yok, tipsiz yine tipsizdir
Özgüven , sağlam dil ( her anlamda ) hee bir de tabi maddi güç
Giyimi, ama yine yakışıklı olmaz. Ancak karizmatik olabilir.
Giyinmesi ve duruşu olay bir erkeğin az biraz sempatikse çirkin görünmesi mümkün değil.
Tipsiz herkese göre değildir bir başkasına göre çekici gelebilir zevkler farklıdır
Keskin zekası ve konuşma üslubu
Başka Kadınlari bilmem de kasmış vücutmuş para , lüks araba vss onlar boş işler ben zekanın ve duruşun hayranıyım
Donanımlı kendini geliştirmiş olması iyi karakterli olması özgüveni diksiyonu vs bunlar çekicilik katıyor
Sadece yakışıklılık yetmez
Çok parası olması. Lüks hayat yaşaması.
Zeki olgun nerde nasıl davranacağını bilmesi bakımlı olması özgüvenli ve kendine güvenen biri olması yeterli olur
Bize Allah ağız vermiş ya kullanıyoruz işte
Zekâsı ve kitap okuması direkt.
Zekası, guzel konuşması
O da olsun tabi
Özgüveni yeter
Sözleri yakışıklı. 😃
Esprili, eğlenceli bir kişilik olması..
Kibarlığı ve zarifliği olabilir
Özgüven ve karşıya verdiği enerji+ zeka
Zekası, üslubu, nezaketi...
Hazır cevap olması ya da mesleği olabir...
Kızın kafası güzeldir :D
Konuşma tarzı zekası
Zekası ve hareketleri
He birde askeri üniforma varsa sjhdhd
Ses tonu wnxbnec
Giyimi, zekası ve davranış biçimi.
Az da olsa gideri yoksa ne yaparsa yapsin çekici olmaz bnce
Abi çirkin adam çirkindir ama zeki ya da komikse bı albenisi olur
Para😃
Tipe bakarım. Keşke paraya baksaydım
Giyimi, konuşma üslubu, tavırları
Ne olursa olsun merhametli erkek herseye bedeldir
Paralı olması herkes paraya bakar
Esmer olmasi , güzel gülmesi...
Temiz bakımlı olması 🌸
Parası olması ve mavi göz😏
karakterli ve bi duruşu olması
zengin olması, ilgi göstermesi
Espri yapabilmesi 😂
Spor yapması
Ses tonu ve zakası...
Ahahshhsjjkkk
Karakteri mizacı Konuşması falan
Zaten annen yaşındayım bende çocuk istemiyorum kdkdjdkfkfjfkfkkf
Profil yaşın öyle demiyor ama zaten yine 5yaş büyüğüm senden
şarkı söylemesi.
@kafkass31 anladım çocuğum az ötede oyna🙂
Fizik olabilir
Uzun boy geniş omuz lüks araba
Zengin olması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?