Büyük burun, estetik açıdan kötü mü sizce 🥺 ?

Son zamanlarda değişen bu güzellik algılarına ayak uydurmakta bir çoğumuz zorlanıyoruz bence.. Şimdilerde de burun estetiği çok yaygınlaştı. Herkes burnunu fındık kadar yaptırıyor. Hatta "'barbie nose" moda oldu. Benim burnum yüzüme göre daha büyük ve uzun bir süre gözlük kullandığım -hâlâ evdeyken kullanıyorum- bu yüzden kemerli ama ameliyat olmak istemiyorum açıkçası bıçak altına yatmak korkunç geliyor. Bu toplumun yarattıgı güzellik algılarına uymak zorunda mıyız cidden?
Büyük burun, estetik açıdan kötü mü sizce 🥺 ?
Cevapla