Dün jiletle aldım vücudumu, peeling de yaptım, kese de yaptım, at kılı fırçasıyla da fırçaladım ama kıllar hala tam gitmiyor sanki. Ne yapmalıyım?

Pürüzsüz kaymak gibi olsun istiyorum her tarafımı da jiletle alamıyorum

Dün jiletle aldım vücudumu, peeling de yaptım, kese de yaptım, at kılı fırçasıyla da fırçaladım ama kıllar hala tam gitmiyor sanki. Ne yapmalıyım?
Cevapla