Kendine (vücuduna, duruşuna, tavırlarına) ne kadar çok değer verirsen o kadar iyi insan bulursun karşında... Önce şu korkundan uzaklaşmaya çalış. Hiç kimseye güvenmene gerek yok. Güveni sağlayacak kişi karşında olacak. Dışarıya ne kadar süslenirsen karşına da aynı tipten insanların çıkacağını bil.
05 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBu durumun birkaç farklı sebebi olabilir belki de şu anda hayatının başka bir dönemindesin ve romantik ilişkilere ilgi duymuyorsun veya bu tür duygulara karşı geçici bir duyarsızlık yaşıyorsun bazı insanlar belirli dönemlerde duygusal olarak birine bağlanmakta zorlanabilirler ayrıca kişinin kendi iç dünyasında yaşadığı stres veya başka sorunlar da bu tür hislere sebep olabilir belki de senin için önemli olan sadece fiziksel çekicilik değil ve daha derin bir bağ veya ortak ilgi alanları arıyorsun bu yüzden de sadece dış görünüşle ilgilenmiyor olabilirsin biraz kendine zaman ver ve iç dünyanı anlamaya çalış belki de bu duyguların geçici ve bir süre sonra farklı hissedeceksin eğer bu durum seni rahatsız ediyorsa bir terapistle konuşmak da iyi bir seçenek olabilir
51 Yorumla
Soran1 yıl❤️❤️
1 yılBence birisini tanıyınca anlarsın ve seversin dış görünüş senin için ifade etmiyor olabilir, daha çok maneviyat odaklı birisi gibisin muhtemelen kişiliğe önem veriyorsundur dış görünüş pek dikkatini çekmiyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBrad Pitt’ te erkek Mahmut Tuncer’ de erkek bu ikisi arasında fark yok mu şimdi?😀 her insanın tipi farklı farklıdır herkes yakışıklı olamaz gözün bozuk değilse yakışıklıyı çirkinden rahat ayırırsın tabii bu işin içinde zevklerde var mesela kimi sarışın sever kimi esmer zevk meselesi ama bu durumu değiştirmez ayrıca şuna da değinmem gerekir senin söylediğin sorundan erkeklerin muzdarip olması lazım zira bütün kızlar estetikle bir birlerinin kopyası olup tek tipe düştüler bence erkekler değil ama kızların tipi hep aynı
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, önce bir derin nefes al ve sakin ol! 🌸 Bazen böyle hissetmek oldukça normal, yani herkesin görsel algıları ve zevkleri farklı olabilir. Bu durumu, duygusal ya da psikolojik bazı nedenlere dayandırmak mümkün. Belki de kendine ve ilişkilerde ne istediğine daha net odaklanmak için zamana ihtiyacın var. Önemli olan, kendi mutluluğun ve iç huzurun. Kendi değerini bilmek ve öz güvenini yüksek tutmak her şeyin başlangıcı olabilir. 🌟 Ayrıca, bazen dış görünüşten çok kişilik ve karakterin çekici gelmesi de yaygındır. Kendini dinle, ne istediğine odaklan ve zamanla her şey yoluna girecek, inan bana! 💖
013 Yorumla
Soran1 yılSen kimsin
Soran1 yıl@Nolove1wq doğru kız hepsi aynı diyorum yalan mı bak nasıl atlamislar
Soran1 yıl@Nolove1wq aynen aşkım biz kizlar superiz bunların üst modeli ❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Gizli Üye(18-24)1 yılÇünkü canımın içisi sağa sola döndüğümüzde bebek gibi kızlar olurken çoğunlukla neredeyse hepsi ortalama ve ortalama Altı tipli çoğunlukla da karaktersiz yalancı bebek gibi kızları aldatirlar birde o habes maymunu tipleriyle o yüzden sohbet etmek güvenmek çok zordur kendilerinin tipine bakmazlar birde kadınları elestirmekle hükümlüler sen bir laf soylesen senden kötüsü olmaz o yüzden sana hepsi aynı geliyor zaten laflarda hep birbirleriyle aynıdır arada zekiler saygililar kayboldu gitti maalesef şimdi hepsi atlicak umrumda değil TC erkeklerin aklı belden aşağısı genellikle en düzgünü bilenin neler konuştuğuna şahit oldum o yüzden yurt dışı evlilikleri TC kızları için hep kaçış yolu oldu birde seni başka kızlarla da kıyaslarlar ama dediğim gibi tip karakter vasattır ama kendilerini mükemmel olarak görürler
12 Yorumla
Soran1 yılDoğru canım doğru hay ağzını opuyum bi tane serfsiz de beni aldatmisti
Cevap sahibi1 yılBunların damarında kanında aldatmak var dediğim gibi yorum yapan erkekleri umursama delirdiler sen haklısın eleştiriyi kabul edemediler sırf sen laf soyledin diye hepsi nasıl atlamış bende de aynı şeyi düşünüyorum erkekler kırmak üzmekten başka bir boka yaramıyor karakterliler istisna onlarda nerde sürtüyor bilmiyoruz
1 yılBendede oluyor o durum cunki kadınlar ve erkekler yer değiştirdi kadınlar erkek oldu erkekler kadın gibi narin oldu öyle bir devirdeyiz bende pasif erkek sevmiyorum banada hep öyleleri denk geliyor dünyanın dengesi bozuldu gerçekten seninki biraz daha farklı tabiki ne istediğinden emin degilsin
10 Yorumla
1 yılBakış açın bağlı yani kaliteli kalitesiz diye ayırt edebilirsin ya da paralı parasız😂😂 aslında önemli olan yakiskli veya diyil paralı parasız bunlar kadınlar için onemli konular kadinlarin yüzde 90 ni poarali yakislikli birini ister amâ bece yanlış bir erkekte aranması gereken tek ozelik vijdan dir
00 Yorumla
1 yılSeni etkilemiyordur, yani daha etkileyecek birini tam olarak bulamamış olabilirsin. Bulunca da heh işte bu benim yaa diyeceksin emin ol seninle bütünleşecek gerçek sevgiyi bulunca. Şimdilik standart hepsi gayet normal. Acele etme zamana ver gitsin.
20 Yorumla
1 yılAlıcı gözle bakmiyorsundur. Ya da istediğini bulamıyorsundur. Muhtemelen kafanda bir profil var herseyiyle öyle olsun istiyorsun ve onu bulamıyorsun onun dışındaki herkes de sana aynı geliyor ısınamıyorsun ya görüntüsü uyuyor kişiliği uymuyor ya kişiliği uyuyor görüntüsünü sevemiyorsun ya hiç bir şey içine sinmiyor bir şey hissedemiyorsun. O durumu ben de yaşıyorum çünkü, anlıyorum seni.
20 Yorumla
1 yılBaşka bir erkek arkadaşın olmuş daha önce ve çok iyi darbe yermişsin. Ondan kaynaklı da kimseye farklı şeyler hissedemiyor olabilirsin. Veya blöf yapıyosun 😂
03 Yorumla- 1 yıl
Bir erkek kadınları bu kadar mı anlamaz 😂
Soran1 yıl@Denizakin27 doğru bak yakışıklı bı erkek beni aldatmisti olabilir
- 1 yıl
Kadınlar anlaşılır olsaydı hayat daha güzelrdı maalesef ama boş yere kadınları anlama klavuzu diye klavuz yazmamışlar. ☺
Bazı kadınlar sadece duygusal olarak bağ kurabildikleri erkekleri gerçekten çekici bulabilirler. ama bu senin söylediğin başka bir ciddi problemin belirtiside olabilir aseksüellik vs gibi
10 Yorumla
1 yılÇünkü kalbini yerinden hoplatacak kişi karşına çıkmadı henüz aşk beğenerek değil kendiliğinden oluşan bir histir
20 Yorumlaboş ver en doğrusunu yapıyorsun, seçenlerin durumu ortada ya psikopatları buluyorlar ya da çayırda ot olmaktan ileri gidemeyenleri. Öylesini seçmektense seninki en iyisi...
00 Yorumla
1 yılSakın ha pişman olursun ben aşık oldum hiç istemediğim bı kıza fizik olarak beğenmiyordum, vazgeçmeye calsitim beceremedim evlendik şimdi pişmanım hayalimdeki kadınları görünce içim parçalanıyor ah ah
014 Yorumla- 1 yıl
karına üzüldüm
- 1 yıl
Bunu ona en başta soyledim oda biliyor benim hiç sevgilim olmadı o ilkimdi körü körüne bağlandım bitti dedik ikimizde zaten buluşmamız 1 dakika sürdü buluşma imkanimizda yoktu pek 2015 yılı idi küstü baja sonra barışır gibi olduk annemde demişti oğlum bu ki küçük fizik yok çocuk gibi diye dinlemedim canım gibi karımı çok seviyorum ama fizik sıkıntı işte güzel kızları görünce aşırı etkileniyorum pişmanlık geliyor içime bende öyle kızlarla evlenebilirdim zaten aşık olmasam gider istediğim gibi bı kızı seçer evlenirdim öyle olmadı pişmanlığım bu yüzden aşk beni mahfetti
- 1 yıl
hay senle evli kalan kadının karakterine 🤮
- 1 yıl
Ya ne alakası var çoğu erkek böyle istedigo gibi değil valilik yapamıyor adamlar fıstık gibi kadınla. evli yinede gidip aldatıyor. Bana gelip burada artialik yapmayın niye bu kadar escort var o zaman kızlar heryeri açık saçık ortalıkta geziyor, bütün işyerleri para kazanmak için kadının disiliginden faydalanıyor , bir sürü canlı videoa uygulamaları var kızlar orada soyunuyor para karşılığı siz çıkmış bana ne diyorsunuz ülke sanal genel evine dönmüş internet üzerinde , disarisida farksız.
- 1 yıl
haklısın, o kadar haklısın ki. Bu yüzden sırf senle değil, herhangi bi erkekle evlenen ya da ciddi ciddi herhangi bi erkeğe güvenip de aşık olan kadınların hepsinin beynine 🤮.
- 1 yıl
Bende onların beynine. Erkeklere güven olmaz takvali erkekler hariç erkekleri bu duruma dışardaki kızlar ve internet ortamı getirdi. Ac dizileri bak s visen svisene , her türlü yasak aşk var kızlar minili dekolteli, moda desen öyle kızları ne hale getirdi e biz napalim öyle kızları görünce etkileniyoruz bizimde Seksi güzel bakımlı sevgilimiz olsun ya da karimiz ama bütün kızlar öyle. degil ne yazikki bu seferde gozumuz dışarıda kalıyor öte yandan başka erkek öyle bir ortamda buyuyorki hep kızların içinde para pul derdi yok kızlar etrafinda pervane zina yapıyor böyle adam kızlara düşkün olmazki zaten yaşıyor adam ben hayatımda bı kızla bile konuşmadım bu yasima kadar haliyle çok istekli arzulu oluyosun yaşamak istiyosun
- 1 yıl
boş yapma be. takvalıymışmış... 🤮🤮🤮
- 1 yıl
en sapk da siz çıkarsınız hiç, hiç. Şaşmaz. kızlar evleneceksen batılı erkek bulun. onlar gelişmiş olur.
- 1 yıl
Hadi oradan ben sana takvaliyim demedim ki, Hakkıyla iman eden sapkın olmaz. Ac oku arastir
- 1 yıl
ya bi uza be. nefret ederim sizden zaten. aç okumuş. zamanımın saniyesini bile harcamam. Ben anladım snein kafa niye bel altında. eğitimli okumuş modern erkekler sizin gibi olmaz.
- 1 yıl
Ya yürü, kimya muhendisligi okudum ben sensin cahil
- 1 yıl
Senin eğitimli dediğin erkekler kaç tane kızla sevgili olup zina yapıyor benim sevgilim olmadı zinada yapmadım. Onca kızla gezip Tozan yatan erkeğin aklı bel altında olmazki ben hiç yaşayamadım
- 1 yıl
uza be. arabik kafalı. kurban olun modern gelişmiş erkeklere siz
- 1 yıl
He he siz peygamber efendimize kurban olun oalda arapti yalla Yunanistan'a , burası İslam ulkesi
Gözlerin ve beyin ile ilgili bir problem olabilir aslında buna skoptama denir en yakın zamanda sağlık kolluklarına başvurmayı deneyebilirsin
00 Yorumla
1 yılSen birde erkekleri askeriyede gör,. unuformaui giyince hepsi tamamen aynı, hic ayırt edemezsin. Şaka bir yana bence sen erkek istiyorsun, istediğin için hepsi aynı geliyor
00 Yorumla
1 yılKarakterdir aslında seçimi yapan dış görünüş artık bi yere kadar bi yerden sonra hep aynı geliyor
20 YorumlaÇünkü hepsinin özü aynı öküzde ondan. Erkek milleti hepsi aynı. Değsen sadece ambalaj yoksa hepsi aynı bire bir aynı öküz. 😂
00 Yorumla
1 yılGeçmişte çok mu flörtleştin?
Herkes aynı gibi gelmesini çok fazla erkekle iletişim kurmuş olmandan başka bir sebeple bağdaştıramıyorum.00 Yorumla
1 yıl18 yaşına kadar öyleydi bende de, ama aşık oldum sonra o, da terketti, hayattan bile soğudum artık
00 Yorumla
1 yılErkeklere ilgi duymuyor olabilir misin? Bunda utanilacak bisey yok, hemcinslerine ilgi duyuyor olabilir ya da aseksuel olabilirsin.
00 YorumlaSanırım çok güzelsin... ve gördüğün ilgiden dolayı doymuşluk var. Ya da talep görmediğinden umutsuzluk var
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı.
1 yılBende bir erkek yakışıklı mı değil mi ilk bakışta anlamıyorum illa birileri diyecek şu adam çok yakışıklı diye
00 Yorumla
1 yılBütün bayanlar öyledir sen değilsin yalnızca erkek de seçemezsin arabada seçemezsin karpuz da seçemezsin
00 YorumlaBunun Psikolojik Sebebleri Olabilir Bir Psikologla Görüş Muhtemelen Yaşadığın Tek Sorun Mükemmelliyetçilik Olamaz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBeni anlatmışsın bende bu durumun sebebi zamanında değmeyecek birini taparcasına sevmemdi. Tam 5 sene boyunca onunla yatıp kalktım. Uzaktan, dokunmadan birlikte geçirdiğimiz 8 ayı düşündüm kafamda deli sorularla ve senaryolarla. Ondan sonra hayatıma giren kimseyi ne onun gibi ne de onun kadar sevebildim. Ona olan hislerim çoktan bitti ama artık bütün erkekler aynı gelir bana hiçbir şey hissetmem. Sanırım kalbimdeki tüm aşk duygusunu onda harcadım🫠🙃
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 477 cevap paylaştı. Bir darbe yedikten sonra herkes bir olur insanın gözünde
10 Yorumla
1 yılsen bitmişsin. karşına şöyle sağlam bir erkek çıkmalı tek tokatla seni kendine getirmeli. anca öyle düzelirsin
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBenim de öyle. Yakışıklı da çekici gelmiyor yakışıklı olmayan da itici gelmiyor garip bir durum. 😅
00 Yorumla Belki erkeklere ilgi duymuyorsundur olabilir. Her insan heteroseksüel olacak diye bir şey yok
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 317 cevap paylaştı.
1 yılhımmmm seçici olmak önemli ama her erkeğe aynı denmez ki
00 Yorumla
1 yılsoğuduk karşı cinsten artık. Ben de aynıyım son yıllarda
00 YorumlaArtık erkeklere pek ilgi duymuyor olabilirsin
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Hoslandigin biri henüz. cikmamistir. karşına..
00 Yorumla
1 yılErkek milleti değilmi şekerim hepsi aynı ayol 😁😁😁
00 YorumlaBide zengin bi erkeğe bak. Düşüncelerin hemen değişir tahminimce
01 YorumlaZevkine uygun birini görmemişsindir belki xD
00 YorumlaBeklemeye devam et mutlaka çıkıcaktır çıktığı zamanda oda seni sevicekmi acaba😂
00 YorumlaSen aşmışın bu Dünyayı öteye odaklan çok yakışıklı erkekler var.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 502 cevap paylaştı. Birbirinin kopyası olanları seçenek yapmışsın kendine demek ki. Seçemezsin öyle yaparsan.
00 Yorumla
1 yılAynı derken hepsi mi yakışıklı gelio yoksa hepsimi çirkin gelio
00 Yorumla
1 yılBende bilmiyorum niye seçemiyoruz ama bize öyle geliyor sanırım
00 YorumlaHoşlantı falandamı olmuyor?
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 641 cevap paylaştı. Monachopsis benzeri psikolojik bozukluğun olabilir.
00 YorumlaLan bende tinderda eşleşme alamıyom benden çirkinler alıyor
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 647 cevap paylaştı.
1 yılBana da kadınlar öyle geliyor hiç bir özelliği güzelliği vasfı yok
00 Yorumla Senin gözlerin bozulmuş ama şuda bir gerçek insanın kalbi güzel olsun.. :)
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKısa ve net aşık olmuyorsun çünkü aşık olsan o aşık olduğun çekici diğerleri halen öyle kalır gözünde
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılÇünkü çok basit düşünen birisin ki sadece dişa bakiyorsun diş görünüş woww günümüzün vazgeçilmez maddesi😃😃😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBir ilişkiden çıktıysan bu normal kalbini bi süre en az 1 yıl kadar boş bırakmaya çalış kendine yoğunlaş.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılCinsel yönelimin farklı olabilir mi acaba? Genelde erkekleri çekici bulmayan hatunlar kadınlardan hoşlanırlar
00 Yorumla
1 yılBelki bi tanesinin size karsi yaptigi bi hatadan olabilir hani derler ya bi dogru butun yanlisi götürüyo sizinkide o misal olabilir guvenmemek hepsino ayni görmek
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSeçme boş ver elma değil ki.
doğru insan bulur seni
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHoşlanmadigin içindir bana bak öyle miyim 😂😂😂evet kahretsin
00 Yorumla
1 yılGüzel veya yakışıklı da koptum.
Seçmek için yaklaşma bazı şeyleri akışına bırak.
"Her nasip vaktine esirdir." Buna teslim ol gerisi kendiliğinden gelecektir.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBen çok yakışıklı idim taa zamanında şimdi ölüden beter haldeyim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAaay erkekler uzak durun biz genç kızız aman aman
00 YorumlaSadece dış görünüşe odaklandığın gerçekten tanımaya layık görmediğin içindir
13 Yorumla- 1 yıl
@Nidanursu yok ondan değil
- 1 yıl
Az.. di.. gi.. icin
İçinde sadece bna sadık olsun bni sevsin güven versin istiyorsun yüz tip olarak bakmiyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılTiplerin çoğu birbirine benziyor çünkü. Saç, sakal, kıyafet ve davranışlar.
00 YorumlaÇok şey yaşadın herhalde. Ben de kızlar için aynısını diyorum.
00 Yorumla
1 yılAaaa seni çok uzmuşler be boşluğa düşme oda kötü bişey seni seven birini sevmeye çalış
00 YorumlaTek düze bakıyorsun da ondan çok yönlü bakmayı dene
00 Yorumla
1 yılBana da öyle geliyor, ilişki yürüyemiyorum. Sıkılıyorum soğuyorum ve beğenemiyorum.
00 Yorumla- Devamını Gör (124)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer