Kısa boylu bir erkek olmak çok zoruma gidiyor?

173 boyunda kısa ve tipsiz bir erkek olmak zoruma gidiyor daha 18 yaşındayım hiç sevgilim olmadı bu durum beni çok üzüyor önerileriniz nelerdir beni anlayan geçmişte bu durumu yaşamış dostlar

Kısa boylu bir erkek olmak çok zoruma gidiyor?
Cevapla