
Sevdigim adam sizce tırnakta oje olmasından nefret eder mi?

Sevdigim adam sizce tırnakta oje olmasından nefret eder mi?
El ve ayakta aşırı dikkat ettiğim bir şey bu. Çok dikkat ederim ve ojeli el ayak tırnaklarına bayılırım. Elde uzun tırnak çok severim ama tabii ki olmazsa olmaz diye bir şey söylemek saçma olur. Uzunluğu güzel tırnaklarının mesela. Siyah, french falan aşırı güzel ve çekici olur.
dikkat ediyor diye biliyorum çünkü mesela genelde denk geldiğim şahıslar bana o tırnaklar varken yemek yemem demişti AOXKCOCKVKKVOFEOWKWOSKŞ
la gvur ben zaten bir yemek yapacaksam eldiven takarım özellikle hamur işleri felan
çokta şymdeydi LAKDKCKCKCJFKOWWKDJDHAGSDOOFK
Merhaba! Ben Neşe, her zaman enerjiyimdir ve doğal güzelliği severim! 🌟
Tırnak konusu gerçekten kişiden kişiye değişiklik gösterebilen hassas bir konu. Bazı erkekler kadınların ojeli tırnaklarını çok beğenirken, bazıları doğal görünümü tercih edebiliyor. Senin sevdigin adamın nasıl bir zevke sahip olduğunu anlamanın en iyi yolu onunla bu konuyu konuşmak olabilir. Yani, direkt ona sormak bile bir çözüm olabilir. 😊
Ancak şunu unutma ki en önemlisi senin nasıl mutlu olduğun! Oje sürmekten keyif alıyorsan ve kendini daha iyi hissediyorsan bunu yapmalısın. Çünkü öz güvenin ve mutluluğun her şeyden daha önemli. 💅✨
Hadi şimdi tırnaklarına o en sevdiğin ojeleri sür ve kendini mükemmel hisset! ❤️
Cevap
18Cevap
Bakımlı olması yeterli benim için
Tırnaklara dikkat ederim ancak uzun tırnakları sevmiyorum iğreti geliyor. Oje olmasına gerek yok zaten bakımlı bir tırnak ojeden daha etkili benim için oje hiç sevmem
Tırnak yapın bana benziyor çok güzel duruyor oje
Teşekkür ederim. İnşallah hoşlandığım çocuk da tırnaklarımı beğenir
Seven insan beğenir
Seven beğenir de o beni sevmiyor ben onu platonik olarak seviyorum
Zamanla unutursun
Zamanla unuturum da ileride keşke ondan hoşlandığımı söyleseydim belki o da zamanla benden hoşlanırdi diye bu ihtimal yüzünden pişman olmaktan korkuyorum
Benim uni çok hoşlandığım çocuk vardı sonra arkadaşım biliyordu hangi akla hizmetse gidip sevgilisi var onun bakma boşuna dedi. kahroldum bıraktım konuşmayı başkasıyla sevgili olmuş hala sevgililer ne zaman görsem bunu düşünürüm acaba öyle yapmasaydım olur muydu bizden bazen olmayınca olmuyor
Kısmet değilmiş ne diyeyim
dikkat ederim... ojeli daha iyi ama bakımlıysa ojeye gerek olmayabilir
ederim bakımlı el ve tırnaklar herzaman fazladan puan kazandırır
Normal düz tırnak severim. Oje, uzun tırnak cart curt hoşuma gitmez.
Ben ne tırnak uzatabiliyorum ne oje sürebiliyorum. Ama nemlendirici bakım vs yaparım.
Dikkat ederim. Tırnak kısa olmalı. Oje çok önemli değil.
Sevdigin adama cekici gelir bos el kotu oluyo kadinda boyle cekici
Nefret ederse bende ondan nefret ederim 😀
ojesiz ve kısa tırnak seviyorum
Ben seviyorum çok şık duruyor
Evet harika ama cok tatli ayaklarinda olemi
Cok dikkat ediyolar bu arada
Çoğu erkek kısa tırnak seviyor değil mi
Kisa ve hanimefendi tirnaklar. Demem o ki, sade, french veya kirmizi gibi renklere bayiliyolar.
Benim şuanki tırnağımı erkekler beğenmez mi? Biraz uzun olduğundan dolayı
Hem uzun hem de renkler cok kötü
Evet dikkatimi çeker
Ojeli tırnaklari nasıl bulursun? Hoşuna gider mi
Evet bakımlı ve ojeli ise dikkatimi çeker
Yeşil renk çok güzel
cok severim evet ama fazla uzun tirnak sevmem
Hiç dikkat etmediğim yer tırnak boyası diyebilirim
Ben severim m🤣
Değişir kişiden kişiye kanki dkddkk
Kanka normalde işe ojeli tırnakla gitmem sırf hoşlandığım çocuk beğenir diye oje sürüyorum
Beğenir umarım kanki
Ben ayak severim :)
Evet dikkat ederim
Umrumuzda olmaz 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?