Kızlar merhaba sizce bu kötü bir şey mi?

ben 93 doğumluyum 30 yaşım daha yeni bitti. herkes beni 22 -26 yaş arası sanıyor bazen çok sinirlerim bozuluyor flört etmek isteyenlerde hep kardeşim yaşında bu durumdan aşırı rahatsız olmaya başladım sizce çok küçük mü duruyorum :(?

Kızlar merhaba sizce bu kötü bir şey mi?
Cevapla